تامین امنیت و کمک به مردم؛ 2 دستاورد بزرگ رزمایش محمد رسول الله (ص) / نیروی زمینی سپاه در محرومیت زدایی جنوب شرق پیشتاز است

ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800347

در گفتگو با نمایندگان مردم در مجلس مطرح شد؛

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمایش حضرت محمد رسول الله (ص) نشان دهنده اقتدار ایران و نماد کمک مردم است، گفتند:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ رزمایش غرور آفرین محمد رسول الله (ص) از 18 دی ماه آغاز شد تا به مردم بگوید فرزندان انقلاب همچون گذشته از آمادگی و هوشیاری لازم، همه جانبه و کامل در نیروهای نظامی و امنیتی برخوردار بوده و ضمانت خواهند کرد که نخواهند بود. در هر زمان با تمرینات مداوم و متعدد شگفت زده شوید.

این رزمایش پیام دوستی، صلح و آرامش را به دوستان منطقه و دشمنان قسم خورده مردم و نظام و انقلاب که دائماً با ما لجاجت و دشمنی می کنند، ابلاغ کرد و اعلام کرد که با تمام توان در در مقابل هر نقض امنیتی، تا جایی که بتوانیم با همه شرارت ها مقابله خواهیم کرد.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری این رزمایش بزرگ گفت: کشور، دو هدف و دستاورد بزرگی وجود دارد، یکی تامین امنیت. و دیگری محرومیت زدایی و رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به مرزی بودن منطقه، باید همیشه آمادگی نظامی در حداکثر توان وجود داشته باشد و باید نشان داده شود. نمایش اقتدار برای دشمنان داخلی و خارجی است و برای مردم منطقه باید محرومیت زدایی، رفع مشکلات اقتصادی و توسعه استان را دنبال کرد.» که می تواند دستاورد بسیار مهمی باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: این رزمایش از یک سو حامل پیام اقتدار نظام به دشمن است و از سوی دیگر محرومیت زدایی و مشکلات اقتصادی می تواند به مردم منطقه کمک کند. زیاد. این مسائل می تواند بسیار مهم باشد.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار برای رونق اقتصادی گفت: توسعه، سرمایه گذاری و رونق اقتصادی با امنیت ارتباط مستقیم دارد و اگر امنیت نباشد توسعه و سرمایه گذاری هم نمی شود زیرا مسائل اقتصادی نسبی است. با مسائل امنیتی بسیار مشترک است. اگر انسان احساس امنیت نکند، تمایلی به سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی برای بهبود معیشت مردم و رفع مشکلات نخواهد داشت.

83369df4 9e12 4bf6 826b 7fbfedc7f047 خبر خاکستری

کنترل وضعیت کرونا در کشور مرهون اجرای طرح شهید سلیمانی است

شهریاری با اشاره به خدمات نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: همچنان خدمات و کمک های بسیار ارزشمندی ادامه دارد.

وی افزود: اگر امروز می بینیم که تاج تحت کنترل است، حاصل تلاش همگان به ویژه اجرای طرح شهید سلیمانی است که در این زمینه کمک زیادی کردند و می توان به این موضوع افتخار کرد. با وجود این واقعیت. که حاج قاسم را از ما گرفتند اما امروز نام این شهید بزرگوار اقتدار بیشتری از سردار حاج قاسم دارد و در همه عرصه ها به کشور و اقتدار و امنیت ما کمک می کند.

نمایش اقتدار ایران و کمک به مردم در رزمایش محمد رسول الله (ص)

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون اتباع مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برای جبران عقب ماندگی های منطقه گام های شایسته ای برداشته شده است.

وی ادامه داد: در این چند سالی که از اول انقلاب می گذرد خدمات ارزنده ای در منطقه انجام شده است اما به ویژه در بخش کورین عقب ماندگی ها به حدی است که انتظار داریم رهبری استان در شورای برنامه ریزی مانند سپاه باشد. نیروی زمینی توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: بالای 80 درصد مردم این منطقه تحت پوشش کمیته مددکاری و رفاه اجتماعی امام خمینی (ره) هستند که امیدواریم شاهد تحول در وضعیت معیشتی مردم و زندگی آنها باشیم. انتظار می رود توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.

وی گفت: در این راستا تعالیم محمد رسول الله (ص) به منظور نشان دادن اقتدار ملت ایران در برابر دشمن، توسعه امنیت پایدار و محرومیت زدایی در منطقه جنوب شرق اجرا شد که شاید بسیاری را به همراه داشته باشد. دستاوردها برای مردم منطقه برای توسعه پایدار.

338b0b9d 9f2a 4cb7 bbb6 1f9bb1d784be خبر خاکستری

گام های مثبت سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی

وی با اشاره به خدمات نیروی زمینی سپاه در راستای توسعه و تحول اقتصادی منطقه گفت: بسیج و سپاه گام های مثبتی برداشته و در محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نقش پیشرو داشته اند. سپاه و وزارت نیرو به تازگی قراردادی برای آبرسانی به چند روستای بدون آب منعقد کرده اند که روستاییان در بحث تنش آبی به زودی حل می شود.

حسین زهی گفت: درخواست ما از نیروی زمینی سپاه این است که در نقاطی از استان که عقب‌مانده‌تر از جاهای دیگر هستند خدمات ارزنده‌ای ارائه کنند و با اختصاص اعتبار برای محرومیت‌زدایی، مانند همیشه به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه داشته باشند. که قطعا مورد توجه این موسسه است.

ورزش محمد رسول الله (ص); نماد بازدارندگی فعال در برابر دشمنان است

ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ملت بزرگ ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدافعان نظام گفت: : نیروهای سپاه از ابتدا تاکنون این نهاد مردمی در جبهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و سایر عرصه ها گام های ارزنده ای برای مردم برداشته است.

وی افزود: رشادت و سخاوت برادران بسیجی و سپاه و سایر نیروهای مسلح برای جامعه ایران اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های آنان در سال‌های انقلاب به جهانیان آموخته است که دیگر اجازه طمع و تجاوز به ساحت مقدس را ندهند. جمهوری اسلامی ایران».

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: آنچه در این رزمایش ها پیگیری و انجام شد که مظهر اقتدار ملی ایران است نیازمند آموزش، ارزیابی و ارتقای توان نظامی و دفاعی ماست. توانایی ها “.

وی افزود: یکی از شروط اصلی اقتدار و عزت هر کشوری داشتن توان دفاعی قوی است و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه در کشور ما اقتدار سپاه است که در یک رزمایش به خوبی به آن توجه شده است. توسط محمد رسول الله (ص) در واقع این رزمایش بزرگ نماد بازدارندگی فعال در برابر دشمنان است.

8497a0cd 8f69 4d3a ad1a 5520c31dd9d1 خبر خاکستری

تأثیر احتمالی محرومیت نیروی زمینی سپاه در ایجاد امنیت پایدار

فاضلی محرومیت زدایی را از دیگر اهداف و دستاوردهای رزمایش محمد رسول الله (ص) عنوان کرد و گفت: این رزمایش و سایر اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی زمینه ساز اقتصاد مناسب و بهره مندی جامعه از حداقل امکانات است. «آنها هیچ مشکلی برای معیشت و زندگی خود ندارند.

وی گفت: اگر بتوانیم رونق اقتصادی و اشتغال و سایر مواردی را که لازمه زندگی انسان است تامین کنیم قطعا امنیت پایدار به معنای عام وجود خواهد داشت که نیروی زمینی سپاه به آن توجه ویژه دارد.

فاضلی افزود: اگر سپاه در راستای محرومیت زدایی، تحول اقتصادی معیشتی و سلامت جامعه تلاش کند، به ویژه در روزهایی که آمریکا و دیگر کشورهایی که قدرت دولت را نمی خواهند به ویژه ایران تحریم های سختی را اعمال می کنند. هدف دستیابی به توسعه پایدار است و تحقق این مهم امنیت پایدار ضروری است که برادران ما در این نهاد مردمی به خوبی فکر کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید