ورزش محمد رسول الله (ص); یکی از بزرگترین صحنه های عملیاتی نیروی زمینی CRRF در جنوب شرق کشور

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800365

یکی از بزرگترین رزمایش های عملیاتی هلاکت این نیروها در منطقه جنوب شرق کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ رزمایش مشترک و ترکیبی زمینی سپاه با نام «محمد رسول الله (ص)» در منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد.

این رزمایش با محوریت جغرافیایی و عملیاتی قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان در ترکیب دو مرحله اصلی امدادرسانی نظامی-نظامی و غیرنظامی انجام شد.

در رزمایش محمد رسول الله (ص)، یگان های عملیاتی مختلف قرارگاه قدس سپاه شامل موشک، توپ، پهپاد، بالگرد، زره، انهدام و انفجار، یگان های ویژه و یگان های رزمی تخصصی مستقر در قدس، شرایط برخورد را شبیه سازی کردند. و عملیات واقعی با موفقیت کامل.

در مرحله رزمی و نظامی این رزمایش با پشتیبانی جنگل و طب رزمی، تاکتیک های ترکیبی یگان های موشکی، تجهیزات و زره، توپخانه، پهپاد، بالگردهای تهاجمی و نیروهای پیاده و فرماندهی با تمرکز بر عملیات آفندی و پدافند قوی انجام شد. .

یکی از ویژگی های مهم و اجرایی آموزه های اخیر محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، سپاه قدس که با مشارکت نیروهای مردمی و بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی همراه بود، توجه به مشارکت مردمی است. در تامین امنیت پایدار

فرماندهان و بازرسان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و ستاد کل سپاه، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردمحمد از فرماندهان. قرارگاه قدس جنوب شرق و جمعی از فرماندهان و افسران زمینی سپاه در مراحل مختلف رزمایش حضور داشتند و مسئولان استانی و محلی، سران طوایف، معتمدین شیعه و سنی منطقه در مرحله پایانی رزمایش حضور داشتند.

در این نمایش اقتدار مردمی در مقابله با تهدیدات تروریستی و اقدامات شوم گروهک های نیابتی دشمن، سران طوایف مختلف استان سیستان و بلوچستان ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمانه با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه تشکر کرد. مردم استان را برای اقدامات خود حوزه امنیت عمومی و فعالیت های مدنی، رسمی و فرهنگی اعلام کردند.

در این دیدارها که در حاشیه آموزه های محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم صورت گرفت، سران طوایف مختلف استان از تامین مشارکت عمومی در امنیت منطقه تقدیر و آمادگی کامل خود را برای مخالفت اعلام کردند. جنبش های شیطانی در منطقه

در این رزمایش علاوه بر به کارگیری تاکتیک ها و رزمایش های رزمی برای مقابله با تهدیدات محسوس، برنامه های مدنی و بشردوستانه مختلف بر اساس قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تقویت همدلی و همکاری و کمک به رفع بخشی از نیازهای معظم له مردم و نجیب از استان های سیستان و بلوچستان.

بر اساس این گزارش؛ تهیه و توزیع صدها کالای اساسی و جهیزیه عروسی برای خانواده های مستضعف، تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی اعم از اقلام اساسی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی ورزشی و … از جمله مهمترین اقدامات مدنی و انسان دوستانه سازمان پاسدار انقلابی اسلام در رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) بود.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و حضور فرماندهان در مدارس مختلف، تجمع بزرگ بسیجیان استان و همچنین اجرای فعالیت های عمرانی و نگهداری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همراه با نمایش اقتدار و آموزش های نظامی و دفاعی، برگ زرین و صحنه غرور آفرین جدید ایران عزیز برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید