برگزاری رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص).


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901842

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از برگزاری رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) در آب های نیلگون خلیج فارس در هفته فرج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گدرزی فرمانده مرزبانی کشور نیز با بیان اینکه امنیت خوبی در مرزهای کشور برقرار است، گفت: با توجه به رسالت سخت پلیس مبنی بر حفاظت و حراست از مرزها و گردنه های مرزبانی توسط ماموران مرزبانی. کشور به عنوان سنگر دفاعی کشور، همرزمانم در تمام مرزهای ایران، با روحیه اسلامی، انقلابی و جهادی و شهادت طلبانه از خاک کشورمان با اقتدار دفاع می کنند.

وی با اشاره به روابط خوب مرزبانان با مرزبانان کشورهای همسایه و اجرای همزمان گشت های مرزی، افزود: از طریق دیپلماسی با کشورهای همسایه پیگیر و خواستار مبارزه با قاچاق مواد مخدر توسط مرزبانان این کشورها هستیم. این موضوع همیشه در جلسات مرزی مطرح می شود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد، گفت: مرزبانان با کنترل و حراست از حریم ایران اسلامی و مقابله بی‌رحمانه با قاچاقچیان مرگ، در سال گذشته باندهای قاچاق مواد مخدر را منهدم کرده اند.

سردار گدرزی همچنین به رسالت بزرگ اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 53 جلسه و نشست مرزبانی با کلانتری های مرزبانی عراق در سطوح مختلف فرماندهی در راستای هماهنگی در سطح استان برگزار شده است. رهبری همایش بزرگ اربعین که الحمدلله نتایج خوبی داشت که این امر به ویژه در مأموریت اربعین حاصل شد.

وی با تاکید بر رضایتمندی مسئولان امنیتی و انتظامی و زائران از اقدامات مرزبانان در ایام اربعین گفت: در ایام اربعین امنیت کاملی برای تردد زائران برقرار بود و در مرزها اتفاقی نیفتاد. نظارت تصویری و نظارت بر مرزها

فرمانده انتظامی مرزبانی در پایان از برگزاری رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) در آب های نیلگون خلیج فارس در هفته فرج خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید