توزیع بسته معیشتی در ایام نوروز و رمضان / برگزاری اجتماع بزرگ پاسداران محمد رسول الله


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813149

سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران اعلام کرد؛

سردار حسن حسن زاده از برگزاری بزرگترین گردهمایی سپاه پاسداران محمد رسول الله در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) صبح امروز در جمع بسیجیان مظلوم تهران گفت: تحقق جامعه اسلامی در تهران بسیار مهم است.

وی ادامه داد: با افزایش سرمایه انسانی می توان به اهداف گام دوم دست یافت. و سرمایه اجتماعی باید در همه امور لحاظ شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که چرا بسیج در همه امور دخالت دارد چرا که ما باید در هر عرصه به رسالت خود عمل کنیم.

سردار حسن زاده گفت: تصمیمات و برنامه های سازمان بسیج شهرداری باید دارای خصلت جامع باشد، برنامه های مربوط به رسالت شهرداری باید جامع، مستمر و اثربخش باشد.

وی افزود: شهرداری باید بتواند جامعه را به سمت اهداف گام دوم انقلاب اسلامی هدایت کند. جهاد دو ویژگی دارد که اولی همراه با تلاش و در راستای اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: رسالت هر سازمانی به این معناست که اگر ماموریت انجام نشود دیگر حضور یا عدم حضور آن سازمان اهمیتی ندارد.

اهمیت تبلیغات بصری در فضای عمومی جامعه


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: تبلیغ یکی از ابزارهایی است که بر عرصه عمومی جامعه اثرگذار بوده و حائز اهمیت است. با ایجاد فضا می توان به اهداف دست یافت. تصاویر تبلیغاتی دیواری تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: وجود هر سازمانی به یک موضوع از جمله پویایی شهرداری، ارائه خدمات سریع، حمل و نقل بستگی دارد. حمل و نقل و ترافیک. نشانه حیات بسیج این است که مردم آن را احساس کنند.

سردار حسن زاده با تاکید بر بزرگداشت روز پاسدار گفت: تاکنون بیش از 40 هزار پاسدار جان باخته اند، این یکی از مسائلی است که باید حل شود.

وی گفت: مردم دیگر نگران شیوع ویروس کرونا نیستند.

فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) گفت: هم افزایی یعنی چند برابر شدن نتیجه کار.

فرصت ساخت سالانه هزار خانه برای نیازمندان در تهران

وی با اعلام آمادگی که می توانیم سالانه هزار خانه برای نیازمندان در تهران بسازیم، گفت: یکی از مناطقی که روی آن تمرکز کرده ایم، جنوب کرمان است.

برگزاری بزرگترین اجتماع اجتماعی سپاه محمد رسول الله (ص) در تهران

سردار حسن زاده گفت: اجتماع بزرگ سپاه محمد رسول الله (ص) اواخر اردیبهشت ماه به عنوان نماینده بسیج تهران برگزار می شود که حدود 150 هزار نفر در آن حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر حضور بسیج در تهران افزود: علیرغم اینکه هر سازمانی رسالتی دارد، اما پیگیری برخی مسائل نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها است، برخی از مسئولان به ظرفیت سپاه و بسیج مستضعفین استان تهران پی نمی برند.

سردار حسن زاده با اشاره به جهاد تبیان گفت: جهاد تبیان یک واجب قطعی و فوری است، صرف برگزاری جلسات هم اندیشی پاسخگوی نیاز جهاد تبیان نیست. هر عملی در جهاد تبیین بهتر از انفعال است. در قطار متحرک مدیریت و ارائه خدمات … انجام می شود.



وی با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه اجتماعی اولویت بسیج است، گفت: برای رسیدن به جامعه اسلامی اینجا محله اسلامی است. بسیجیان باید برنامه خود را در ربع اسلامی مشخص کنند.

کمک صادقانه به افراد کم برخوردار

سردار حسن زاده گفت: کمک مؤمنانه یکی از کارهای خیر است. به همت بسیج کارگری و به همت بسیج شهرداری روزی دو نوبت در شب عید و ماه مبارک رمضان شامل مرغ، برنج و 3 “توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید