توزیع 18 میلیارد تن کمک واقعی سپاه در استان بوشهر در ایام نوروز و رمضان / تضعیف سپاه موجب بحران و بی ثباتی نظام اسلامی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ آیت الله صفایی بوشهری، سخنگوی ولی فقیه و امام جمعه استان در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مولفه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. بلکه می دانند که ملت ایران و نظام اسلامی سپاه را کوهی استوار در برابر تهاجم همه جانبه دشمن می بینند.


5197photo 2022 04 04 17 33 33 خبر خاکستری

آیت الله صفایی بوشهری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای عام و کامل آن در همه عرصه ها و لذا در همه عرصه های دفاعی – هوایی، زمینی و دریایی – صنایع دفاعی و صنایع نظامی، غیرنظامی، علمی است. هم از نظر فرهنگی و هم در عرصه های دیگری که نظام اسلامی به آن نیاز دارد، در صحنه حضور دارد و پیشگام و پیشگام است.
وی یادآور شد: نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمنان این انقلاب می اندازد تا همه ببینند که بعد از کشتن ناجوانمردانه سردار سلیمانی زیر موشک انداز ما خواهند بود و اگر در عراق لانه جاسوسی بسازند آنها موشک خواهند ساخت. خاک سپاه پاسداران ویران شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این یک نظام جامع نظامی است که در عرصه ملی و بین المللی برای ایران اسلامی قدرت و افتخار ایجاد کرده است.
امام جمعه بوشهر گفت: مخالفت با سپاه و تضعیف آن حرام و یک اشتباه راهبردی است و باعث بحران و بی ثباتی نظام اسلامی می شود، اما از سوی دیگر نیاز به تقویت و حمایت دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه سپاه بوشهر آنقدر اعتماد به استان و نظام اسلامی ایجاد کرده که از نظر بزرگان یا بزرگان سپاه به عنوان یک ارتش ویژه محسوب می شود.
وی افزود: نوع نمایندگی سپاه بوشهر در جامعه باعث افزایش محبوبیت آن در بین مردم شده و به عنوان سپاهی مردمی در جامعه شناخته می شود.

به همت نیروهای مسلح در نوروز بیش از 7 میلیون مسافر در امنیت کامل به استان بوشهر سفر کردند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان امنیت را برای مردم در 936 کیلومتری مرز زمینی استان خوزستان و در 707 کیلومتری استان ایجاد کرده است که در نوروز امسال بیش از 7 میلیون مسافر به استان بوشهر سفر کرده اند. .
وی اذعان داشت: استان بوچر جزو 3 استان برتر در حوزه آموزش و پرورش و طرح صالحین است و به همین دلیل این استان مورد تمجید و تکریم است.

558photo 2022 04 04 17 33 37 خبر خاکستری

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر در برخی موارد یکی از استان های ممتاز کشور به شمار می رود و بخش عمده ای از این امتیاز مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

هر وقت باید کار زیادی انجام شود، حتی در عرصه سازندگی در کشور، بر سپاه پاسداران تکیه می شود.

آیت الله گلمعلی صفایی بوشهری سپاه را مایه اعتماد دانست و گفت: سپاه مایه اعتماد جامعه و نظام اسلامی است و از این رو در زمانی که حتی در حوزه عمرانی هم باید کار زیادی انجام شود. کشور، سپاه.» مراقب باشید.

وی افزود: امروز بزرگترین پروژه های عمرانی کشور و کلان فرهنگی، اقتصادی و معیشتی برای اجرا در اختیار سپاه قرار می گیرد.
سخنگوی ولی فقیه در استان بوشهر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 43 سال چنان شرایطی را ایجاد کرده است که به نظر می رسد این مجموعه صدها سال تجربه در تمام عرصه های نظامی و غیرنظامی دارد و این موضوع بسیار ارزشمند است. .

امام جمعه بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ولایتمداری و خدمت به نظام اسلامی هنوز قدمی تحریف برنداشته که نشان از عظمت این مجموعه بزرگ دارد.
آیت الله صفایی بوشهری در پایان با تشکر و قدردانی صمیمانه از اقدامات سپاه استان بوشهر در نوروز امسال گفت: استان بوشهر در نوروز امسال سفر کردند، کارهای زیادی کردند و حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در این دیدار با تشریح اقدامات سپاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی امسال گفت: استان بوشهر در ایام نوروز میزبان اردوهای دریایی و زمینی بود. نوری که در راهیان نور میزبانی می کنیم. ما 5847 زائر از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کرمان بودیم.

8105photo 2022 04 04 17 33 38 خبر خاکستری

سردار رزمجو گفت: قرارگاه فاطمه زهرا(س) استان بوشهر در منطقه مارد واقع در جاده آبادان – اهواز نیز امسال پذیرای 9 هزار و 397 زائر بوشهری بود. ما فراهم کردیم.

توزیع بیش از 18 میلیارد تن کمک های مردمی در نوروز و رمضان

وی همچنین به توزیع کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، معادل 18 میلیارد و 350 میلیون تن بسته معیشتی و لوازم التحریر برای بازگشایی مدارس تهیه شده است. که توزیع می شود و سایر قسمت ها توزیع یا به استان منتقل می شود که انشاالله تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

اجرای بیش از 2000 برنامه فرهنگی نوروزی

فرمانده سپاه استان بوشهر همچنین به فعالیت های فرهنگی و هنری انجام شده در نوروز اشاره کرد و گفت: ورود مسافران نوروزی با حجم چند برابر ساکنان استان بوشهر نگرانی های فرهنگی زیادی را در بین مردم و کارکنان ایجاد کرده است. از شهرها، پارک ها، سواحل و سایر اماکنی که مسافران نوروزی در آن حضور داشتند با برپایی خیمه یا سوله، اجرای بیش از 2000 برنامه متنوع و متنوع فرهنگی در سراسر استان از قبیل برگزاری مجالس روضه، توزیع رساله های فرهنگی، پاسخگویی به مسائل دینی. و … انجام دادیم.
این مسئول افزود: یکی از ویژه برنامه های فرهنگی ما بازگویی حماسه های استان بوچر در قالب نمایش طنز برای مسافران نوروزی بود. این برنامه توسط بسیجی در دهکده گردشگری بوشهر به مدت 2 ساعت اجرا شد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در پایان افزود: سپاه استان بوشهر با تقویت گشت زنی بسیج رضوی و همکاری نیروی انتظامی توانست امنیت قابل قبولی را در استان برقرار کند به گونه ای که هیچ گزارشی مبنی بر ناامنی مسافران و استراحتگاه های نوروزی آنان گزارش نشده است. امسال به ما داده نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید