مشارکت مردم در عرصه های مختلف موجب موفقیت جمهوری اسلامی شده است/ سپاه در جاهایی که نیاز باشد به کمک دولت ها آمده است.


زمان: 23:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876471

سردار گیاسی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در برخی عرصه ها موفق بوده به برکت مشارکت مردم بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در اجلاس استانی مجمع بسیجیان کشور که در مرکز آموزشی امام رضا(ع) مشهد با حضور نماینده ولی فقیه در مشهد برگزار شد، گفت: استان و جمعی از مدیران نخبه بسیج در اقشار مختلف: مقام معظم رهبری در سخنان خود در خصوص رحلت امام خمینی (ره) هفت توصیه داشتند که شش توصیه با «رهایم نکن» شروع شد، کار خود را سر کار بگذارید.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اجازه ندهید خود را از انقلاب بی هویت کنند و حقیقت انقلاب را خدشه دار کنند و ثانیاً اجازه ندهید یاد امام (ره) را تحریف و کمرنگ کنند. همه این منوها می توانند دستور کار جلسات و خواص ویژه نخبگان باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند اجازه ندهید رگ های ارتجاع نفوذ کند و بنشیند و نگذارید جنگ روانی کشور را تحت تاثیر قرار دهد و دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کند. کشور به بن بست رسیده است. بنابراین این دستورات باید مورد توجه و مطالعه قرار گیرند.

سردار گیاسی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهاد تبین در سپاه امام رضا(ع) گفت: بیایید در جایی دور دنبالش بگردیم.

وی یادآور شد: برادران و خواهران ما در کارگروه های مجمع بسیج که جلسات و مصوبات آن بی نتیجه بوده و جنبه عملیاتی ندارد، دلسرد نشوند. ما از مسئولان مختلف استفاده خواهیم کرد و آنها جنبه عملیاتی را بر عهده خواهند گرفت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: ما در سپاه هیچ گاه سعی نکرده ایم منفعل باشیم و همیشه سعی کرده ایم در این جایگاه فعال باشیم. در این راستا هر جا که شاهد مصوبات اتاق های فکر و کارگروه های مختلف هستیم مفید است.

سردار گیاسی افزود: سپاه در هر جایی که نیاز بوده وارد شده و به کمک دولت ها آمده است. مانند دولت قبل، علیرغم دیدگاه‌های متفاوتی که نسبت به مسائل به‌ویژه ارزش‌ها داشتیم، جایی که کارگردان تمام تلاش خود را کرد، سیاسی نبود. اینجا.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر امروز جمهوری اسلامی در برخی زمینه ها موفق بوده به دلیل مشارکت مردم است. وی همچنین گفت: اگر امروز امنیت پایداری در کشور داریم به دلیل مشارکت مردم در قالب بسیج است قبل از اینکه به دستاوردهای خود افتخار کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: شکل بسیج در انسجام تعریف شده در عرصه های مورد نیاز انقلاب می تواند این همگرایی و هم افزایی را ایجاد کند که افراد و گروه های مختلف فارغ از هر زیرمجموعه ای در قالب بسیج منجر به حفظ شود. سبک انقلاب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید