حماسه آفرینی های سپاه در عرصه های مختلف موجب تحقیر دشمنان شده است/ سپاه در دهه پنجم انقلاب در اوج ایمان، بلوغ و تربیت همه جانبه قرار دارد.


ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813748

صادقیان گفت: حضور سپاه در عرصه های مختلف و حماسه آفرینی های آن، دشمنان را ذلیل و توطئه های آنان را خنثی کرده است. این کشور است که در کنار سایر نیروهای مسلح نقش ایفا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محمد صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح استان مرکزی ظهر امروز به مناسبت میلاد امام حسین (ع) با فرمانده سپاه روح الله دیدار کرد. ع) «روز جانباز» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته با حماسه آفرینی های بزرگ کارنامه درخشانی داشته است و عملکرد ستودنی سپاه حاصل تلاش های جانانه و مجاهدانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نقش سپاه در دفاع، امنیت، سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی، علمی، خودکفایی و سلامت در انقلاب اسلامی و امروز علاوه بر ملت شریف ایران، امت اسلامی نیز گام های بلندی برداشته است. یکی از بزرگان سپاه است «و از حضور مؤثر سپاه پاسداران در عرصه های مختلف بهره ببرید.

سرهنگ صادقیان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی های نیروهای مسلح در 43 سال گذشته به ویژه خدمات و نقش های درخشان سپاه در عرصه های مختلف نسل جوان و آحاد مردم به عنوان دشمنان به دنبال نادیده گرفتن و تخریب فرماندهان هستند. . برکف و مجاهد سپاه هستند و قطعاً دشمنان انقلاب و ملتی که از سپاه ضربه خورده اند نه تنها می توانند در مقابل خدمات ارزنده سپاه ایستادگی کنند، بلکه امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن و انکار خدمات بزرگ هستند. سپاه و فرماندهان این نهاد مقدس.

وی ادامه داد: حضور سپاه در عرصه‌های مختلف و حماسه‌آفرینی‌های آن، دشمنان را ذلیل و توطئه‌های آنان را خنثی کرده است. این مایه افتخار کشور است که در کنار سایر نیروهای مسلح نقش آفرینی می کند.

فرمانده کل ارتش در استان مرکزی گفت: سپاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی همچنان در اوج ایمان، بلوغ و آمادگی همه جانبه قرار داشت. این روز خجسته را به همه قهرمانان سبزپوش به ویژه همرزمانم در استان مرکزی تبریک می گویم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روز جانباز، روز بزرگداشت شهدای زنده انقلاب اسلامی را به خاطر خدمت به تمامی جانبازان سرافراز به ویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس در استان مرکزی و به ویژه فرمانده معظم کل قوا تبریک و تهنیت عرض می نماییم. پاسداران برادر روح الله حاج محسن کریمی: به برکت حضور ایشان که سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و سایر فرماندهان، وحدت بسیار خوبی در سطح نیروهای مسلح استان وجود دارد و از این وحدت و همدلی استفاده خواهیم کرد. برای خدمت به مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید