سپاه پاسداران در دهه پنجم انقلاب در اوج است/ عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات و مبارزه با فساد جدی است.


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813195

حلقه الائمه گفت: عزم دولت سیزدهم برای خدمت صادقانه به مردم، حل مشکلات و مبارزه با فساد بسیار جدی است و در این راستا سپاه را یار و یاور خود و سطح تعامل و هم افزایی با سپاه می بینیم. در استان مرکزی مطلوب است و با قدرت ادامه می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد اهل الامام استاندار مرکزی امشب در دیدار با فرمانده سپاه روح الله به همراه جمعی از نمایندگان مجلس و فرمانداران به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است. این نهاد مردمی و انقلابی بیش از چهار دهه است که با رهبری ائمه اطهار انقلاب و مجاهدت های سپاه پاسداران به جایگاه ارزشمندی دست یافته است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و کارنامه 43 ساله سپاه پاسداران نمایشگاه حماسه آفرینی ها و مجاهدت هاست و عملکرد سپاه در عرصه های مختلف درخشان است.

اهل الامام تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه امروز انتقال و تبیین حماسه آفرینی ها و مجاهدت های سپاه پاسداران به نسل جدید است و در این راستا باید جهادی برای تبیین شکل گیرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، عرصه های مختلف پاسداری از ارزش های اسلامی، حضور در صحنه های سازندگی، خدمت به مردم و نقش آفرینی در جهاد علمی، فرهنگی و دفاعی بخشی از حضور موثر سپاه پاسداران است و خوشبختانه سپاه از افتخارات بزرگی برخوردار است. در کشور بادوام است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور موثر سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همواره مفید و تاثیرگذار بوده و راهگشای خدمت رسانی به مردم است، گفت: این مجموعه در عرصه های مختلف در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همواره موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در 43 سال گذشته با حضور موثر و میدانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است، گفت:

مخلصانه دولت سیزدهم متعهد به خدمت صادقانه به مردم، حل مشکلات و مبارزه با فساد است و در این راستا سپاه را یار و یاور خود می بینیم و میزان تعامل و هم افزایی با سپاه استان مرکزی مطلوب است. و با قدرت ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید