جوانی یکی از امتیازات مثبت دولت سیزدهم است/ دهه پنجم انقلاب نیازمند نیروهای جوان و انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار کُردتودی را جنبه مثبت جوانی دولت سیزدهم دانست و گفت: اما برای تسلط بر امور کشور نیاز به زمان بیشتری است.

وی افزود: رئیس جمهور از همان ابتدا قدم های خوبی برداشته است که نقش مهمی در بالا بردن اعتماد عمومی نسبت به اصل نظام دارد.

امام جمعه بیجار گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور در میان مردم و شنیدن دردها و مشکلات مردم نقطه قوت دولت محسوب می شود.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس با فرماندهان جوان جنگ را مدیریت کردیم، گفت: انتخاب مدیران جوان با اختیارات دوگانه نقش مهمی در برنامه ریزی صحیح برای رفع مشکلات جامعه دارد.

وی گفت: بکارگیری جوانان برای احیای مشکلات کمرنگ شده کار بزرگی است و یکی از مهمترین ویژگی های دولت سیزدهم مردم خستگی ناپذیری، پشتکار و تلاش است.

خطیب جمعه بیجار ادامه داد: جوانی یکی از مشکلات سالیان متمادی مقام معظم رهبری بوده و ایشان بارها بر استفاده از نیروهای جوان، مؤمن، فداکار، انقلابی و جهادی در مناصب رهبری تاکید کرده اند.

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: با اقدام آبرومندانه رئیس جمهور و انتصاب مدیران جوان در مناصب ارشد، سستی و ضعف از بدنه تصمیم گیری رفع می شود و شاهد تحول و انقلاب خواهیم بود که این امری است که رهبری کشور در نظام تصمیم گیری کرده است. دهه پنجم انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید