اجرای بیش از پنج هزار برنامه در دهه فجر در استان/ دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان است.

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804469

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حسین انجم شعاع با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر بیش از 5000 برنامه در استان برگزار شده است، گفت: دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزش ها و اهداف انقلاب مردمی به ویژه به نسل جوان است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجم شعاع زور امروز در نشست خبری با تاکید بر اینکه انقلاب حاصل خون بیش از دویست هزار شهید و قربانیان مردم منطقه است که جان خود را برای انقلاب فدا کردند، گفت: این انقلاب را برگردانیم. به یک پیروزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم انقلاب کردند تا اسلام حاکم شود، گفت: وی با بیان اینکه فرهنگ کشور ما تبدیل به یک فرهنگ دینی و اسلامی می شود، گفت: انقلابی که به دست ما رسیده و این همه شهید و سختی داده است. ما وظیفه داریم و باید قدردان انقلاب و نظام باشیم.

وی گفت: مستکبرین نمی توانند مستقل بودن کشورها و قدرت کشورهای اسلامی در منطقه را تحمل کنند و در مقابل تحریم هایی را اعمال کنند که این نشان از ناامیدی آنهاست و انقلاب اسلامی با سربلندی و استکبار از این مسیر عبور خواهد کرد. “

این مقام مسئول گفت: دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزش ها و اهداف انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان است. چون اگر بخواهیم نسل آینده به فکر اقتدار ایران باشد باید مردم را امیدوار کنیم.

انجم شعاع گفت: در کنار جشن ها و مراسم های مختلف باید بتوانیم پیام انقلاب را برسانیم و این اقدامات باید با فعالیت های هنری و هنری همراه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان برگزار می شود، گفت: شعار امسال جشن 1400 اعیاد ملی است؛ اعیاد سراسری 1400 است. زیرا جامعه نیازمند شادی و نشاط است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به مدت پنج روز در مساجد، تکایا و همچنین در میدان شورا برگزار می شود، گفت: از برنامه های اصلی و مهم در این مدت می توان به سالروز ورود امام راحل به مسجد امام علی (ع) اشاره کرد. کرمان نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان موکب از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمان برگزاری مسابقه دو استقامت از فرودگاه تا مصلی امام علی (ع) کرمان.

این مقام مسئول گفت: سخنگوی راهپیمایی 22 بچمان آیت الله سیداحد خاتمی بود. از دیگر برنامه ها می توان به انس با قرآن، همایش ورزشی زرهانه، کنسرت کتاب برای کودکان و نوجوانان در استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید