تاکید بر اجرای برنامه های دهه فجر/ انقلاب اسلامی برای مردم متعلق به مردم است و دستگاه ها باید تسهیل شوند.

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802734

در جلسه هماهنگی برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان مرکزی؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همانند سال های گذشته مردم باید در برگزاری جشن های انقلاب مسئولیت پذیر باشند چرا که انقلاب اسلامی با حضور مردم و متعلق به مردم بوده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور دستگاه های عضو این ستاد میزبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام خلیلی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این نشست تاکید کرد: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت مردمی است که به دنبال منطقه هستیم.

خلیلی با اشاره به عنوان برنامه های دهه مبارک فجر گفت: همانند سال های گذشته مردم باید در برگزاری جشن انقلاب مسئولیت پذیر باشند چرا که انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفته و متعلق به مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در خصوص بحث باخمن 31 اسفند، برنامه ریزی و تعیین تکلیف نهایی در جلسات بعدی انجام می شود.

وی گلباران گلزار شهدا و جست و جوی حجره امام خمینی(ره) اراک و بیت امام خمینی(ره) را از پرمخاطب ترین برنامه ها برشمرد و از مردم شهیدپرور و استان مرکزی دعوت کرد تا انقلاب را با شکوهی برگزار کنند. ممکن است.

مدیران و نمایندگان بیست و پنجمین ستاد ستاد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به ارائه برنامه های خود در این نشست پرداختند.

برگزاری سرود 78 دانش آموزان در یکی از مدارس، فضای شهری و امامزاده های استان، برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز استان در مصلی اراک، برگزاری عبادات مذهبی و راه اندازی طرح های محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و تبیین دستاوردهای ویژه از جمله برنامه های پیش بینی شده است. دانشگاه. خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید