نقش مهم جامعه کارگری و کارآفرین در مسیر انقلاب / اجرای 300 برنامه دهه فجر در سیستان و بلوچستان

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804425

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛

رئیس کمیته کار و کارآفرینی این کارخانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی برای اجرای بیش از 300 برنامه این کمیته خبر داد و گفت: در سراسر استان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد جهاندیده رئیس کمیته کار و کارآفرینی کشور در مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با عصر هامون پیروزی گفت: انقلاب نقطه عطفی و آغاز دوران جدیدی در تاریخ است.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف بود، گفت: رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(ره) برای توصیف کافی است. عظمت انقلاب اسلامی

این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس کمیته کار و کارآفرینی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به همراه سایر کمیته ها برنامه های متنوعی را متناسب با ایام و به مناسبت گرامیداشت این ایام ویژه جامعه هدف خود ایجاد و اجرا می کند. “

وی افزود: ادای احترام به مقام شامخ شهدا افتتاحیه برنامه های این کمیته در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

جهاندیده گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای کارگری، محفل انس با قرآن، بازدید رایگان از جامعه هدف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری نشست های سبک زندگی سالم و مهارت های خاص زندگی و فرزندپروری. کارگران و بازنشستگان افتخاری از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر کارگری و کارآفرینی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان در سراسر استان.

وی افزود: همچنین سی و دومین جشنواره تجلیل از کارگران، کارگروه ها و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان به عنوان برنامه محوری این کمیته در ایام دهه فجر با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

رئیس کمیته کار و کارآفرینی ستاد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، جامعه کار و کارآفرینی را یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی دانست. انقلاب افزود: امروز نقش آنها در شکوفایی اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید