لزوم ارتقای سطح آشنایی و آگاهی کودکان و نوجوانان با آرمان های انقلاب / اجرای 820 فعالیت دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804462

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این باره گفت:

معصومه هادی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 43 برنامه اصلی و 820 فعالیت ویژه کودکان و نوجوانان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: حضور باشکوه کودکان و نوجوانان یکی از اهداف دهه فجر برای این قشر مهم است. دستاوردهای انقلاب را برای آنها توضیح می دهد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان کسانی هستند که از 43 سال پیش که این واقعه نورانی در جهان رخ داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، مسیر طولانی را طی کرده اند، بنابراین ما به عنوان کودک و نوجوان وظیفه داریم. برای پاسداری از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلام را برای آنها تبیین کنید تا با ذهنی روشن و آگاهانه در مقابل رویکردهایی که امروز از رسانه ها و کانال های مختلف به آنها ارائه می شود بایستند.

به گفته هادی، وقتی کودکان و نوجوانان جایگاه خود را بدانند، متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و سرباز نظام باشند، مطمئناً هیچکس نمی تواند آنها را از راه راست منحرف کند. این یکی از اهدافی است که با آن می خواهیم کودکان به بینش و آگاهی کامل در این زمینه دست یابند.

وی گفت: در همین راستا و همزمان با دهه مبارک فجر، 43 برنامه مهم و کلان با 820 فعالیت در 31 مرکز ثابت، سیار و پستی استان برگزار می شود که داستان من از یک انقلابی نیز روایت می شود. زبان انگلیسی توسط دانشجویان مرکز زبان انگلیسی ایرانی یکی از این برنامه هاست و به جهانیان نشان خواهد داد که همچنان به ارزش های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب پایبند هستیم.

این کارمند اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، عید مرکزی «من انقلابی ام»، ارزیابی برگزیدگان کشوری عکس فصلی «عکس بهاری»، 30 نمایشگاه مجازی دستاوردهای کانون، وبینارهای نوجوانان، سمینارها را بر عهده دارد. ، بازی و سرگرمی، افتتاح ساختمان کانون زبان نوین ایران و فروشگاه کانون در زاهدان، انتشار فیلم های ساخته شده با موضوع شهدا در فضای مجازی، نشست های تخصصی انجمن شعر، نمایش و عکاسی، مطالعه زنده در شاهنامه، سینمای انقلاب، داوری آثار مهدویت و حضور پرشور در اسفندماه 22 باخمن و اعلام مهرواره منتخب استانی «قهرمان من» از دیگر برنامه های آن روزهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید