لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با سواد رسانه ای


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903437

احمدی بیان کرد: رسالت ما آشنایی کودکان و نوجوانان با سواد رسانه ای است و باید به کودکان و نوجوانان بیاموزیم آنچه را که در رسانه ها با رنگ و زیبایی می بینند به راحتی نپذیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، منصور احمدی صبح امروز در نشست نماینده ولی فقیه در لرستان با اصحاب رسانه که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با وجود همه دغدغه ها و دغدغه ها ناراحتی هایی که در این زمینه ایجاد شده است. فضا توسط دشمنان ملتهب، صفوف دشمنان از دوستان جدا می شود و منافقان رسوا می شوند.

وی با بیان اینکه عرصه، عرصه جهاد است، افزود: در فرهنگ اسلامی هرگونه مقابله، اقدام و ایستادگی در برابر دشمن، جهاد نیست، بلکه رمز دشمنی و مقابله که کلمه مقدس جهاد می شود، این است که به نام خدا.

سرپرست اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی لرستان با بیان اینکه مقابله با دشمن رسانه ای اگر خدا نباشد جهاد نیست تصریح کرد: امروز دشمن با سلاح فریب، دروغ، تقلب و فریب وارد عمل شده است. و اقدام علیه آن کلمه، مدرک درست است. ، نشان دادن دلیل و حقیقت است.

وی گفت: دشمن از احساسات کودکان و نوجوانان سوء استفاده می کند پس باید با بیانی ظریف آنها را تبیین و روشن کرد.

احمدی گفت: باید مواضع صحیح جمهوری اسلامی ایران را برای کودکان و نوجوانان بیان کنیم و دشمن با سلاح خرافه و شایعه وارد شده است و باید صادقانه از اوضاع و احوال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما نباید دنبال چیزی که از آن بی خبریم باشیم و رسالت ما این است که کودکان و نوجوانان را با سواد رسانه ای آشنا کنیم و به کودکان و نوجوانان بیاموزیم آنچه را که در رسانه ها با رنگ و زیبایی می بینند به راحتی نپذیرند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی لرستان گفت: شنیدن سخنان علما و مسئولان آگاه به مواضع سیاسی و تبادل نظر بیشتر ضروری است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در این دهه ها چالش های مختلفی را پشت سر گذاشته و به فضل الهی امروز نیز این چالش را پشت سر می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید