اجرای بیش از 200 برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804689

این مطلب در نشست خبری کانون پرورش فکری استان سمنان بیان شد.

نبیله هدباشی از اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان سمنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، نبی الله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: سعی کنیم مفاهیم را به درستی تبیین کنیم این نسل می توانند با ذهن روشن حرکت و هویت خود را بشناسند و سرباز نظام شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تصریح کرد: نسل جدید را برای انقلاب اسلامی یاری کنید.

هدباشی ایجاد امید و توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از نیازهای کنونی جامعه دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 عنوان برنامه برای این ایام در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: این برنامه با همکاری و حمایت سازمان های مردم نهاد اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتباط با مهم ترین برنامه های امروز، اولین مرکز خیریه کودک و نوجوان را با نام سایه بان امید راه اندازی و آسیاب بادی با رویکرد الهیاتی را راه اندازی کرد. نشست گفت و گوی انقلاب اسلامی وی از کارشناسان مذهبی و اجرای رایگان نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» یاد کرد.

این مسئول همچنین از اجرای ویژه طرح پیک امید خبر داد و در این خصوص گفت: این برنامه با رویکرد سفر به مناطق فقیرنشین و محروم به منظور آموزش شادی و مهارت اجرا می شود.

هدبهسی به برگزاری جشن انقلاب بزرگ برای کودکان و نوجوانان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: در این ویژه برنامه مجموعه ای از آثار تجسمی کودکان و نوجوانان در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید