اجرای بیش از 110 برنامه در فیروزکوه به مناسبت دهه مبارک فجر


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805444

محمد حیدری منس با بیان اینکه در ایام دهه فجر بیش از 110 برنامه در شهرستان فیروزکوه توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرا شد گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، سرهنگ محمد حیدری منش فرمانده سپاه فیروزکوه در تشریح برنامه های دهه مبارک فجر گفت: در ایام دهه فجر بیش از 110 برنامه در شهرستان فیروزکوه توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرا می شود. : محور اصلی این برنامه ها ایجاد نشاط و همدلی در شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز است.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در دهه فجر با گرمی جشن های انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین جشن انقلاب، محرومیت زدایی و افتتاح بسیج، فضای زمستانی روستاها را تغییر دادند. پروژه های اجرایی ای سازندگی در شهرستان.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز برنامه ریزی برای انجام مطالعات ایران سبز در شهرستان فیروزکوه بود، اذعان داشت: اراضی ملی در شهرستان فیروزکوه معرفی می شود.

سرهنگ حیدری منش با تاکید بر اینکه محور اصلی برنامه های دهه فجر گرامیداشت یاد و خاطره شهداست، گفت: همچنین در حوزه فضای مجازی نیز با برنامه ریزی مسابقات مختلف و پویایی های متفاوت، این ایام گرامی داشته می شود و پویایی قوی ایرانی از اقدامات مستمر قرارگاه تاکتیکی تاکتیکی سپاه در دهه فجر در فضای مجازی سپاه در فیروزکوه خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود تا جلسات بصیرتی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین مروری بر اقدامات ارزشمند انجام شده در سال 43 نسل جوان از برنامه های اصلی بسیجیان فیروزکوه است. این قالب جلسات بصیرتی است.

فرمانده سپاه فیروزکوه افزود: مسابقات قرآنی و برنامه های قرآنی سپاه فیروزکوه از جمله اقداماتی است که در دهه فجر و همچنین جشنواره صدای طبیعت با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می شود. برنامه های بسیج بانوان «در شهر فیروزکو اجرا می شود.

سرهنگ حیدری مانس با تقدیر از اجرای دهمین مرحله همدلی و یاری مؤمنانه در فیروزکوه گفت: در این مرحله دو هزار بسته کمکی به ارزش یکصد و شانزده میلیارد ریال در فیروزکوه توزیع می شود. همچنین همزمان با ایام دهه مبارک فجر در یوم الله 22 بهمن تمامی مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان فیروزکوه با حضور در راهپیمایی غرور آفرین دهه فجر با شهدا، آرمان های امام راحل و نظام اسلامی تجدید میثاق می کنند. انقلاب در شهر . .

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در روزهای آینده مقدمات تحقق اردوی راهیان نور دانش آموزی اندیشیده شده و سپس برنامه های لازم برای تحقق محلات راهیان نور برنامه ریزی می شود. . با همکاری ادارات مختلف شهرستان محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید