500 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر توسط نهاد کتابخانه های عمومی زنجان ارائه می شود / اجلاس سپاه پاسداران زنجان


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806528

رئیس اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان اعلام کرد؛

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: 500 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی از اجرای بیش از 500 برنامه فرهنگی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه ها از 12 تا 22 بهمن در کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه های عمومی استان زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پذیرای اعضای کتابخانه ها و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

صادقی افزود: مراسم و برنامه های مختلف دهه فجر با محوریت آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان با اهداف انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: فعالیت‌های مختلفی از جمله فضاسازی و آذین‌بندی کتابخانه‌های عمومی استان، نصب و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل، پویش ملی خوانی، ویژه برنامه عکاسی، انتشار و استفاده از پوستر منابع کتابخوان باخمن، با استفاده از پوسترهای این کتاب ها «ویژه انقلاب اسلامی مجموعه مطالعات احادیث انقلاب و پایان استعمار»، تبیین گام دوم انقلاب و ارائه منابع انقلاب اسلامی، نشست های کتاب خوان، نقد و معرفی کتاب، تهیه روزنامه دیواری، جلسه آموزشی، مسابقه نقاشی، قصه گویی، جمع بندی، کتابخوانی، قصه گویی، کتاب. نمایشگاه، پودر خوشبو کننده و پاک کننده گلزار شهدا خواهد بود به مناسبت دهه مبارک فجر توسط کتابخانه های عمومی زنجان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه ها به دو صورت مجازی و حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

صادقی با اشاره به اجرای پویش ملی کتابخوانی با محوریت نیمه دیگر من گفت: برای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و آسان و همزمان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مهارت های انتخاب همسر (توسط محسن عباسی ولدی) با مشارکت ادارات کل کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و صدا و سیما، هنر و تولیدات رسانه ای استان انجام می شود. شهرداری و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان.

این مقام مسئول در خصوص قالب های ارائه محتوا در این پویش ملی خاطرنشان کرد: قالب ها شامل طرح های اینفوگرافیک، پادکست های صوتی، ویدئو و تیزر، ایده های محتوایی برای تولیدات رسانه ای و بخش رایگان، قالب های ارائه محتوای هنری است و علاقه مندان می توانند به آن مراجعه کنند. از فوریه از 23 تا 18 مارس. آثار خود را برای این اسکن ارسال کنید.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به ویژه برنامه سپاه پاسداران و مسابقات استانی انقلاب اسلامی در قاب عکس گفت: شهدا و … و مسابقات استانی انقلاب اسلامی. در قاب عکس از 12 تا 22 فوریه در قالب دست نوشته، متون ادبی، شعر، داستان کوتاه و غیره اجرا می شود.

وی گفت: نشست «سپاه پاسداران» با حضور دکتر مسعود بیات (نویسنده و مدرس دانشگاه زنجان)، منصور کلامی (شاعر انقلابی)، مسعود بابازاده (روزنامه نگار دوران انقلاب) و تعدادی از خانواده های معظم شهدا. انقلاب اسلامی زنجان، روز سه شنبه (19 بهمن ماه) از ساعت 16:00 برگزار می شود.

ساقی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از طریق بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/zanjan و یا با مراجعه به اتاق جلسات کتابخانه عمومی سیدفضل موسوی زنجان در این برنامه شرکت کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکس‌نویسی انقلابی نیز می‌توانند آثار خود را بر اساس تصاویر موجود در پوستر (حضور مردم زنجان در انقلاب 57) تا 14 بهمن ماه 1356 ارائه کنند. 5786 972 0921 در پیام رسان واتس اپ ارسال به همراه مشخصات (نام و کد ملی).

وی گفت: شرکت در مسابقه محدودیت سنی ندارد و هر فردی می تواند در این مسابقه شرکت کند.

صادقی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «نیمه دیگر من» می توانند آثار و محصولات رسانه ای خود را به شماره های 9845 567 0919 – 8437 060 0910 در شبکه های اجتماعی «ایتا، بله،» ارسال کنند. واتس اپ”.

این مسئول یادآور شد: به اسکن های برگزیده در مجموع 50 اثر به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال جوایزی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: علاقه مندان به تهیه کتاب «نیمه دیگر من» می توانند با تخفیف 50 درصدی (از کد تخفیف bsj14024) به سایت mashodan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید