سپاه پاسداران الگوی موفق حکومت داری جهادی در کشور است/ خدمات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف باید به مردم ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: در سال 1380 با ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست قدرتمندی در انقلاب اسلامی بود، افزود: همه اقشار مختلف جهادگران سپاه باید از آنها الگوبرداری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: در انقلاب اسلامی ایران مسئولیت پذیری بر اساس اعتمادی است که به ما شده است و باید جهادی و انقلابی عمل کنیم.

این زندانی گفت: جهاد و حکومت جهادی برای عبور از بحران ها در همه حال ضروری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم حاکمیت جهادی کشور است.

وی افزود: اقدامات جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحران های مختلف باید رسانه ای شود تا دیگران همچنان از این الگو استفاده کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بحران های سیل، زلزله، آتش سوزی و اخیراً بیماری عروق کرونر قلب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوتر از سایر دستگاه ها وارد میدان شده است.

اسرا ادامه دادند: فرماندهان نظامی ما از دوران دفاع مقدس الگوی حاکمیت جهادگران بوده اند و اکنون نیز با همین سبک و سیاق در مناطق کمتر برخوردار و محروم جامعه محرومیت زدایی کرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: سپاه و بسیج در سه سال گذشته اقدامات ارزنده ای برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند که لازم است در رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج خدمت صادقانه و محرومیت زدایی از رسالت را به رسالت تبدیل کرده اند و مهم ترین هدف آنها اعتلای اقتصاد و گروه های جهادی است که باید الگویی برای سایر سازمان ها و دستگاه ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید