سپاه پاسداران با «حکومت جهادی» فرماندهان دشمن را «زمین» کرد.


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814392

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه سپاه پاسداران با «حکومت جهادی» فرماندهان دشمن را زمین گیر کرده است، گفت: ایران اسلامی ابرقدرت جهان در زمینه موشکی نظامی و دوربرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سالار آبنوش در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود مقدس امام حسین (ع) الگویی برای همه بشریت بود و آنها به صورت جهادی در قبال جامعه مسئولیت داشتند. مسیر.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف امام حسین (ع) یعنی جهادگران باید همه فعالیت ها انجام شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و فرماندهان به معنای واقعی کلمه جهادگر بودند و به همین دلیل روز پاسدار را روز میلاد امام حسین (ع) نامیدند.

آبنوش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس همواره به دنبال این بوده که حاکمیت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

معاون سابق عملیات سازمان مستضعفین بسیج با طرح این سوال که منظور از حکومت جهادی چیست؟ وی یادآور شد: حکومت جهاد فراتر از تصور و توهم است و جبهه خود را با واقعیات و نگاه به آرمان ها تطبیق می دهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب ما با وجود مشکلات اقتصادی و بد حکمرانی اسلامی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی به واقعیات واقع بینانه نگاه می کند و جبهه خود را بر اساس آن واقعیت ها تنظیم می کند اما آرمان خود را رها نمی کند.
تهدیدات ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد

وی تاکید کرد: حرکت در جهت حقایق منجر به حقیقت می شود و سپس برای مدیران هدف گذاری می شود، لذا پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن تهدیدات بسیاری را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت; از تهدیدات نظامی گرفته تا بلایای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و طبیعی مانند سیل، زلزله، بیماری، تاج گذاری.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران و مدیران و فرماندهان سپاه با برپایی امام حسین (ع) جبهه مقابل را شناسایی کرده و به مبارزه جهادی با دشمن ادامه دادند.

سردار آبنوش تصریح کرد: حکم و عمل جهاد با گفتار نیست، عمل است. به گفته مقام معظم رهبری، این خلاف جهاد دشمن است. ممکن است خیلی ها با علاقه به فعالیت های جهادی بپردازند، اما در مقابل دشمن این کار نباید فایده ای داشته باشد.»

وی با بیان اینکه دشمن با جهادگران مخالفت می کند، افزود: دشمن تلاش می کند ملت ایران و سران آن را از اقدامات جهادی باز دارد زیرا می داند که جهادگران در حال نابودی مدیران دشمن هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بنابراین پس از انقلاب اسلامی، حاکمیت مدیران و فرماندهان جهادگر …

معاون سابق عملیات سازمان مستضعفان بسیج تصریح کرد: مدیر جهادگران به دنبال خدمت به خلق خداست نه پایمال شدن خون شهدا و رسیدگی به فقرا.

آبنوش با تاکید بر اینکه رهبر جهادی مخالف منافع سکولار است، ادامه داد: فرماندهان سپاه به هیچ وجه به دنبال چنین حقوق و مزایایی نبوده اند و برای رضای خدا و رسیدن به اهداف امام حسین (ع) تلاش می کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه سپاه به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست، تاکید کرد:

وی گفت: مدیرانی که با رفتار جهادی دشمن را باور کردند و از دشمن تعارف نکردند و قدر همه توانمندی های دشمن را دانستند و اهداف نظام جمهوری اسلامی را مد نظر داشتند، موفق شدند.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تشریح دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه فرهنگی گفت: در این جبهه دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته ایم.
دشمن نبرد نامتقارن را با ما آغاز کرد

سردار آبنوش گفت: ایران اسلامی با تهیه نقشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با بلایای طبیعی و تاج بیشترین نقش را در جهان داشته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: ایران یکی از ابرقدرت های دنیا در زمینه موشکی است و این به دلیل حضور مدیران جهادی در راس است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم سایر نهادها و مجموعه ها، دولت و مجلس برای نجات جامعه از فقر تلاش کنند و این شدنی است.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: رهبران جهادی به هیچ وجه تسلیم دشمن نمی شوند و نبرد ما یک جنگ نرم است که با حاکمیت جهادی می توانیم دشمن را شکست دهیم.

آبنوش با بیان اینکه نبرد نامتقارن با دشمن داریم، گفت: باید با رصد و مدیریت جهاد و شناسایی شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه را برای پیشرفت بیشتر جامعه هموار کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی هیچ گاه چیزی جز خدمت به مردم و رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی نبود و جان و مال و آبروی خود را فدای اسلام کردند و این میسر نشد مگر با حکومت جهادگران

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید