سپاه سلطه بر خلاء دشمن فائق آمد/ سپاه پاسداران برای سازندگی کشور نقشه کشید


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833973

مولوی یونس چاهانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هژمونی توخالی دشمن از جمله آمریکا را کشف و شکست داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگوی راه آرمان; وی گفت: سپاه پاسداران تنها نهاد قدرتمند و بی نظیری است که در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی دفاع می کند و سلطه دشمن از جمله آمریکا را افشا و شکست داده است.

جمعه اهل سنت از منطقه رامشک کلا گنجه تاکید کرد: به صراحت می گویم; یکی از شاخه های مقدس انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در 43 سال گذشته ستونی مستحکم در دفاع از ملت و کشور بوده و همواره در دفاع و دفاع از کیان کشور و آن تلاش کرده است. مردم.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست الگوها و قهرمانان مردمی را شناسایی و معرفی کند که یکی از آنها قهرمان ملی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود که پس از نثار عافیت کشور و عزت. از آن کشور در مقابل وحشی ترین مردم محافظت و نگهبانی.

مولوی چاهانی با بیان اینکه سپاه علیرغم مخالفت دشمنان در سازندگی کشور نیز نقش آفرینی کرد، خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در سازندگی حضور داشته و پس از جنگ نیز توانست آسیب های وارده را جبران کند. یا حتی قبل از آن. برای بازگرداندن انقلاب موجود; این در حالی است که کشور در همه زمینه ها دچار شدیدترین تحریم ها شده است و با همه این محدودیت ها، سپاه توانسته اقتدار خود را به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید