سپاه پاسداران انقلاب اسلامی / سپاه سد محکمی برای نفوذ دشمن است


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833732

سردار اسداله گنجعلی با تاکید بر اینکه سپاه در سخت ترین شرایط برای محکم و استوار نگه داشتن انقلاب ایستادگی می کند، گفت: سپاه سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اسداله گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب (ع) قم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس مقدس ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم حاج کاسم بوده است.
وی افزود: وظیفه ذاتی سپاه همواره دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بارها در این دفاع مقدس خوش درخشیده ایم.
فرمانده جبهه مقاومت ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب، سپاه هشت سال از جنگ تحمیلی جان سالم به در برد. تثبیت انقلاب بوده و هست.
وی گفت: دفاع مقدس ما پاسداری از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است. حراست از مرزهای این کشور مقدس اسلامی است؛ دفاع در سراسر کشور اعم از شمال، جنوب، شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق. ما باید از هر جهت از ایران اسلامی دفاع کنیم.
سردار گنجعلی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز جان خود را در راه دفاع مقدس فدا کرده است، گفت: این تنها بخشی از مجاهدت های مقدس سپاه است.
وی گفت: پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ماست. هدف ما دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است. ما می خواهیم از این اماکن مقدس محافظت کنیم. ما در تلاشیم تا از ضربه زدن دشمن به جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنیم.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمنان ما چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن همیشه خواهان این مرز و بوم بوده اند. دشمنان ما از ابتدای این انقلاب هر فرصتی را برای پیوستن به این انقلاب پیدا کرده‌اند. «در جهت سرنگونی آن نفوذ کنید و گام بردارید. سخت و اساسی‌تر از قبل.
وی یادآور شد: این پایداری را مدیون زحمات امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مجاهدت های شبانه روزی سپاه پاسداران و رزمندگان، سپاه، ارتش و بسیج هستیم. همه دست به دست هم دادند تا به این انقلاب پایبند باشند تا با عنایت خداوند انقلاب پایدار و رونق یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید