سپاه پاسداران طعم شکست را در کام ضدانقلاب چشید/ ماموریت سپاه پاسداران تا امروز ادامه دارد.


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833756

فرمانده سپاه تهران بزرگ قبل از خطبه های نماز جمعه:

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: هفتاد روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام تشکیل می‌شود و از همان روزهای اول که ایشان مأموریت دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای آن را بر عهده گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در سخنانی پیش از خطبه های عبادت سیاسی در نماز جمعه این هفته به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوم اردیبهشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران. انقلاب سپاه انقلاب کبیر، سپاه پاسداران خلق و ایجاد می شود که از همان روزهای اول مأموریت دفاع از انقلاب، ارزش ها و دستاوردهای آن را به دست می گیرد.

وی افزود: 42 سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارزش ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از ملت و کشور و دفاع از ولایت را فدای حفظ ولایت کرده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان می کند: سپاه پاسداران از همان روزهای اول در همه عرصه ها حضور داشته و نیازمند پاسداران انقلابی، ایثارگر، فداکار و شهیدپرور بوده و از انقلاب، اسلام، ولایت، نظام و ملت دفاع کرده است. .

سردار حسن زاده ادامه داد: این ماموریت سپاه تا امروز ادامه دارد و روز به روز در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه سپاه در طول سالیان متمادی قدرتمندتر و قابل احترامتر شده است، افزود: امروز سپاه با تجربه دوگانه خود رسالت خود را در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه ها در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: سپاه پاسداران در تمام این سال ها در همه جا و در هر عرصه ای که نیاز بوده مانند میدان مقابله و ضدانقلاب، جبهه های هشت سال دفاع مقدس، سازندگی، سدها، پل ها، جاده ها حضور داشته است. ساخت و ساز و سایر تأسیسات و کار ساختمانی، عرصه ای برای کمک به مردم و همراهی ملت در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله یا حوادثی مانند تاج و تخت، همواره در کنار ملت عزیز ایران بوده است.

وی افزود: در عرصه های علمی، دفاعی، موشکی، دریایی، فضایی، خشکی در داخل و خارج از مرزها، هرجا که انقلاب اقتضا کرد، سپاه به موقع، مقتدرانه و معقول حضور یافت و از انقلاب و اسلام دفاع کرد.

سردار حسن زاده گفت: امروز این گروه مقتدر بارها طعم شکست را در کام ضدانقلاب، اشرار، استکبار، نظام سلطه و رژیم صهیونیستی چشیده است. دشمنان انقلاب و این امت اسلامی بارها و بارها قدرت سپاه را که فرزندان شریف ملت هستند در عرصه‌های مختلف و شکست‌های پیاپی دیده‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه می دانند که دشمنان ما نگران خوابیدن با این قدرت بزرگ هستند. دشمنان به خوبی می دانند که دیگر نمی توانند علیه اسلام، جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و این ملت وارد عمل شوند و جوابی هم نمی گیرند.

وی افزود: برای هر اقدامی نه تنها یک اقدام، بلکه ده ها پاسخ دندان شکن و اسفناک از سوی ملت ایران و فرزندانشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می کنند.

حسن زاده گفت: دشمنان با شنیدن نام سپاه یا دیدن عناصر آن وحشت کردند و وحشت کردند. از سوی دیگر، همین اولیای دلاور با بیشترین تواضع و اطاعت به مردم حقیر، ملت ها و مستضعفان جهان خدمت می کنند.

فرمانده سپاه تهران گفت: نام سپاه و حضور آن مایه یأس دشمن شده و از اهمیت آن آنها را به وحشت انداخته است. از طرفی این نام آشنای ملت ایران و همه را سرکوب کرد.

وی تاکید کرد: نماد برجسته این نمونه در سراسر جهان در تصویر گرانقدر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دیده شد که با انتشار خبر حضور وی در فرودگاه دمشق، دشمنان تکفیری ها و داعش از ترس به خود لرزیدند و بسیاری را آزاد کردند. مناطق جبهه مقاومت در کشورهای مختلف حضور داشتند و صلح، امید و اطمینان را به ارمغان آوردند.

حسن زاده گفت: سردار شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس در سرزمین های خونین به عنوان یکی از بزرگ ترین و مقتدرترین فرماندهان دفاع مقدس در مقابل دشمن قرار گرفت، همان فرمانده سال ها بعد در سیل خوزستان دست پیرمرد را بوسید و او دست پیرمرد را بوسید. او سعی می کرد به او اجازه دهد خانه اش را از اینجا نقل مکان کند.

فرمانده سپاه تهران گفت: سپاه دستان خود را در مقابل دشمن قطع می کند اما در مقابل مردم با افتخار دست محرومان و مستضعفان را می بوسد.


این خبر تمام شد…

دیدگاهتان را بنویسید