خبرگزاری فارس: ضدانقلاب می خواهد علی کریمی را بکشد/در شرایط کنونی «خون» کریمی بیشتر به درد ضدانقلاب می خورد تا «روح» او.

خبرگزاری فارس: ضدانقلاب می خواهد علی کریمی را بکشد/در شرایط کنونی «خون» کریمی بیشتر به درد ضدانقلاب می خورد تا «روح» او.

فارس همچنین می نویسد: کریمی در چند هفته گذشته نقش رهبر شورشیان را بازی می کند و اکنون در خارج از کشور نیز تلاش می کند همین نقش را ایفا کند. اما یک مشکل جدی وجود دارد:

ضدانقلاب پروژه خطرناکی در دست اجرا دارد: پروژه ترور!

پروژه ترور سال هاست که برای ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در ایران در دستور کار ضدانقلاب قرار گرفته است. از پیراهن خونین احمد باتابی در سال 1357 و پخش این عکس معروف در رسانه های مختلف گرفته تا ندا آقاسلطان و طنه موسوی و… که در سال 88 هدف ضدانقلاب قرار گرفتند تا امروز که نیکا شاکرمی، اسرا پناهی و سارینا اسماعیل زاده و… همه سوژه های جدید ضدانقلاب باید احساسات عمومی را شعله ور سازند و شعله اخلال را شعله ور سازند.

مهدی محمدی در توئیتی نوشت: «…هیچ هدفی مهم‌تر از افزایش معترضان و تبدیل اعتراض به هرج و مرج با ایجاد شوک یا جرقه برای دشمن نیست…»

انگیزه علی کریمی از انتشار این توییت مشخص نیست. کریمی بارها نشان داده است که برای خودنمایی حاضر به انجام چنین کارهایی است، اما تحلیل پروژه های ضدانقلاب فعلی و ارائه این جریان در هفته های اخیر نشان می دهد که این توئیت ممکن است سرآغاز یک پروژه ترور با محوریت خود علی باشد. کریمی. می توان پیش بینی کرد در شرایط کنونی «خون» کریمی بیشتر به درد ضدانقلاب می خورد تا «روح» او. در شرایطی که اغتشاشات خاموش شده و رسانه های ضد انقلاب برای بازتولید اغتشاشات نیازمند شوک جدی هستند، کریمی می تواند موضوع خوبی برای تحریک احساسات عمومی باشد.

کریمی از امثال نیکا و سارینا و آرنیکا برای ضدانقلاب جذابتر است:

اول اینکه کریمی شهرت بیشتری دارد و برای معرفی او و شهرتش نیازی به فشار رسانه ای ندارد، در حالی که ایجاد امواج رسانه ای برای معرفی موضوعات ناشناخته دشوارتر است.

دوم: ارتباط کریمی با اغتشاشات نیز مشخص است و نیازی به صرف انرژی به نظر نمی رسد.

سه: کریمی خارج از کشور است و راه اندازی و فیلمنامه پروژه ترور خیلی راحت تر است. تصاویری که می توان ایجاد کرد می تواند بسیار حرفه ای تر و قانع کننده تر باشد.

چهارم اینکه امکان فعال سازی برخی نهادهای بین المللی در خصوص امکان مستندسازی در خصوص پروژه کریمی وجود دارد و می توان آن را به عنوان یک پروژه تکمیلی در نظر گرفت.

یک ضرب المثل قدیمی ایرانی می گوید: از کسی که صدای بلند دارد نترس. ترس از اینکه سرش را انداخته است»، اما در شرایطی که شرایط پیچیده است و پروژه های مختلفی توسط دشمن انجام می شود، باید مراقب کریمی بود؛ خود کریمی بیشترین مسئولیت را در این مراقبت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید