حمله خبرگزاری اصولها به اقدام جدید علی کریمی

حمله خبرگزاری اصولها به اقدام جدید علی کریمی

“احمق های درجه یک”! این تعبیری بود که رهبر انقلاب برای برخی از مسئولان کشورهای متخاصم با ایران به کار بردند. بخشی از این حماقت ناشی از عدم شناخت ملت ایران و جمهوری اسلامی بعد از 43 سال است که در برخی از آنها در حوادث اخیر دیده ایم.

دیدار اخیر رئیس جمهور آلمان با علی کریمی را می توان تاییدی جدید بر این گفته رهبری دانست! این دیدار اهمیت علی کریمی را نشان نمی دهد، بلکه برعکس ناآگاهی عجیب رئیس جمهور آلمان از معادلات و روابط ایران را نشان می دهد.

فرانک والتر اشتاین مایر که سمتی تشریفاتی در نظام سیاسی آلمان دارد، پس از کاهش شدید ناآرامی ها و در حالی که جوزف بورل در دیدار با امیر عبداللهیان از از سرگیری مذاکرات هسته ای خبر داده بود، به سراغ علی کریمی رفت که سابقه کار سیاسی ندارد. او حتی یک اپوزیسیون هم نیست! بلکه از فعالیت های این چند ماهه معلوم است که او بیشتر گیمر است تا منطقی!

دیدار مکرون با موسی علی نژاد و دیدار اخیر اشتاین مایر با علی کریمی یا اعضای آل سعود با منافقین نشان دهنده میزان حماقت کشورهای غربی است که با وزن دادن به این افراد عدم حسن نیت نسبت به ملت ایران را ثابت می کنند. برخی اپورتونیست های خارجی به راحتی می توانند از آنها پیشی بگیرند و به بهانه مبارزه با جمهوری اسلامی، بودجه خود را تامین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید