از شنیدن خبر درگذشت علی کریمی و مسیح علی نژاد تعجب نکنید!

اما از آنجایی که هیچ کس کلاهبردار را دوست ندارد، توسط دولت امارات متحده عربی اخراج شد و با تلاش کافی برای غرب، به کانادا پناهنده شد، جایی که در سال‌های گذشته پناهگاهی برای سوء استفاده‌کنندگان، دزدان و خائنان بوده است.

او مانند بسیاری دیگر از خائنان به کشورش مانند مسیح علینژاد، محمودرضا هواری و دیگران در دامن غرب و زیر نظر اشراف اطلاعاتی و امنیتی غرب و سرویس های جاسوسی آن زندگی می کند.

اما چه غربی؟ غرب که در طول تاریخ نشان داده است که برای رسیدن به اهداف خود هیچ ابایی از کشتار و قتل عام مردم ندارد، چه کشتار بومیان آمریکا و استرالیا برای تسخیر کشورهای آنها، چه کشتار مردم کشورهای آفریقایی برای تسخیر و غارت آنها. معادن طلا یا نسل کشی مانند کشتار بزرگ نزدیک به 9 میلیون ایرانی در نتیجه قحطی دروغین در سال های 1296 تا 1298، چه کشتار غیرنظامیان در فلسطین، افغانستان، سوریه، عراق و یمن و یا توسط افراد صغیر. کشتار مردم به تعداد کمتر از جمله کشتار دهها انسان بیگناه توسط هموطنان ما از آغاز قیام ها تا کنون برای رسیدن به اهداف خود برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران با پروژه ترور.

پناه بردن به چنین غربی که برای رسیدن به اهدافش از هیچ چیزی دریغ نمی کند، دیوانگی چیست؟ این هم در شرایطی که پس از صرف هزینه های بسیار برای تغییر حکومت ایران، شکست خورد و تمام تیرهایش به صخره ها اصابت کرد و مانند مردی که در باتلاق غرق شده بود، برای نجات به همه چیز چسبید.

انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی که این روزها به محور شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده‌اند، قطعاً برای حفظ هرج و مرج در ایران که اکنون در حال رو به پایان است، دست به هر کاری می‌زنند و مانند گذشته از این کار خودداری می‌کنند. دستور کشتن مردم کشورمان. و آنها را از تیراندازی منع نکرده اند و از این به بعد اگر خونی مثل خون علی کریمی یا مسیح علی نژاد ببینند در این کار تردیدی ندارند.

اکنون اغتشاشات در شهرهای مختلف کشور فروکش کرده است و در شهرهایی که اغتشاشات ادامه دارد، تنها توسط عده کمی از عوامل و مزدوران انجام می شود، بنابراین ضد انقلاب برای جلوگیری از اغتشاشات نیازمند یک شوک است و این شوک می تواند چهره های شناخته شده را بکشد. شاید آنها در روزهای اخیر علناً مخالفت خود را با جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند، مانند علی کریمی، مسیح علی نژاد، حامد اسماعیلیون و دیگر فوتبالیست ها، بازیگران و افراد مشهور.

به خصوص اینکه اخباری شنیده می شود و شواهد نشان می دهد که چهره هایی مانند مسیح علی نژاد و علی کریمی کاملاً خود را در اختیار سرویس های اطلاعاتی غربی قرار داده اند و این سرویس ها بر آنها تسلط کامل دارند.

اگر این اتفاق بیفتد قطعا با صحنه سازی و روایتی از سوی این نهادهای اطلاعاتی همراه خواهد بود تا با مقصر دانستن جمهوری اسلامی در کشتار این سلبریتی ها، آتش شورش شیطانی را شعله ور سازند و جلوی ناآرامی ها را در کشور ما بگیرند.

این اشتباه است که فکر کنیم حقوق مردم در آمریکا و اروپا هرگز تضییع نمی شود، اما نه تنها پایمال می شود، بلکه بدتر از آن، جایی که منافع یک درصد ثروتمند جامعه ایجاب می کند، جان آنها به ویژه پایمال می شود. که فرد مهاجر است. مهاجری که در این کشورها شهروند درجه دو محسوب می شود و ممکن است روزی به طور کامل از کشور اخراج شود، مانند تصمیم دیروز دانمارک مبنی بر اخراج 220 مهاجر ایرانی از آن کشور.

نظام استعماری حاکم بر غرب که حتی برای 99 درصد شهروندان خود ارزشی قائل نیست، کجا به فکر شهروندان مهاجری است که از کشور دیگری به کشور خود مهاجرت کرده اند!؟ مخصوصاً زمانی که مثل الان با کمبود سوخت و امکانات مواجه می شود، قطعا تامین نیاز شهروندان را بر تامین نیازهای مهاجران ترجیح می دهد، اما در صورت لزوم، مهاجران را فدای شهروندانش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید