از استقلالی شدن پرسپولیس و یحیی استقلالی تعجب نکنید

از استقلالی شدن پرسپولیس و یحیی استقلالی تعجب نکنید

در شرایطی که بیشتر رسانه ها از پرسپولیس در ارتباط با تیم بعدی سعید عزت اللهی یاد می کنند و اینکه شماره 6 تیم ملی فوتبال کشورمان فصل آینده با پیراهن شاگردان یحیی گل محمدی به لیگ برتر بازگردد بیش از هر چیزی مورد توجه است. امکان پذیری. هرچند افراد نزدیک به باشگاه استقلال چندان به این خبر توجهی ندارند.

یکی از اعضای باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: از حدود یک هفته پیش که از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیممان مطمئن بودیم، تلاش برای جذب ما شروع شد و در این مدت به دنبال بهترین بازیکنان بودیم. اعضای تیم با بهترین شرایط با قراردادهای مالی معقول.

این خودی که نخواست نامش فاش شود، توضیح بیشتری درباره حضور یا نبودن سعید عزت اللهی در بین گزینه های استقلال نداد، اما موضوع را تکذیب نکرد و به هاباروشی گفت: در حالی که تصویر یک بازیکن است شما او را ندیده اید. پیراهن جدید او، مطمئن باشید که هنوز احتمال تغییر در تصمیمات او وجود دارد.

وی گفت: کمیته ای در باشگاه استقلال تشکیل شده که اعضای آن با سرپرستی جواد نکونام با قسمت های مورد نظر سرمربی محترم تیم مذاکره و رایزنی می کنند. مطمئن باشید خیلی چیزها در یک دقیقه تغییر می کنند. صحبت از فوتبال است و بارها در این ورزش ثابت شده که در آخرین لحظات و با یک گل، نتیجه مسابقه وارونه می شود.

این فرد آگاه گفت: اکنون همانطور که دیگران برای جذب بازیکنان خوب در فصل نقل و انتقالات تلاش می کنند، گروه استقلال نیز تمام تلاش خود را می کند تا بهترین نفرات مورد نظر سرمربی محترم این تیم را به استقلال برساند.

لازم به ذکر است؛ تمرینات استقلال برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم باید از فردا آغاز شود. گفته می شود بازیکنان قبلی استقلال در حال حاضر در تمرین حضور دارند و به احتمال زیاد از هفته آینده با شروع قراردادهای داخلی با بازیکنان تازه وارد یا تمدید شده، استقلالی ها با تعداد بازیکنان بیشتری به آماده سازی خود ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید