یحیی گل محمدی: در مورد لباس همسرم صحبت نکنید. اشتباه اضافه نکنید!

یحیی گل محمدی: در مورد لباس همسرم صحبت نکنید.  اشتباه اضافه نکنید!

تیم فوتبال پرسپولیس عصر یکشنبه از ساعت 17:30 در هفته هفتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی خواهد بود. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: شرایط روحی خوبی نداریم و در مورد مسابقه حرفی برای گفتن ندارم. نیازی به گفتن در مورد فوتبال نیست. در این شرایط نمی توانم در مورد بازی صحبت کنم. ما در روزهایی هستیم که اکثر مردم غمگین هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و حال مردم را بهتر کنیم. برای همه عزیزانی که از دنیا رفتند سوگوار هستیم. هم پلیس و هم جوانان. همه بچه ها از این آب و خاک هستند. امیدوارم بتوانیم به زندگی عادی برگردیم.

وی ادامه داد: به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری بازی بدون تماشاگر اعتراض کردیم. کمیته انضباطی باید این موضوع را بررسی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور پرسپولیسی ها در اردوهای تیم ملی نیز گفت: با کی روش صحبت کردم و برای آسایش تیم ملی هر کاری بخواهند انجام می دهیم.

وی همچنین درباره اینکه آل کثیر بدون هماهنگی باشگاه در تمرینات این تیم حاضر می شود، گفت: او حتی اگر قراردادی نداشته باشد در تیم ما حضور دارد. او در تیم ما مصدوم شد و احساس می کنم مدیون او هستم.

گل محمدی درباره حواشی بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: حاشیه های این دیدار به دلیل ارتفاع چمن بود و اگر چمن مشکلی نداشت حاشیه وجود نداشت.

وی درباره وضعیت دیابت خود نیز گفت: چند روز دیگر در تمرینات گروهی ما شرکت می کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است. تراکتورسازی شرایط روحی خوبی دارد و قطعا بازی خوبی برای ما خواهد بود.

در نهایت گل محمدی گفت: ظاهراً فردی در مورد فوتبال صحبت می کرد و در مورد لباس همسرم نظر می داد. اضافه کردن اشتباه و بخشی از دولت نیست. باید آخرین بار باشد. او باید خودش را جمع و جور کند و اگر دوباره از فوتبالیست ها صحبت کند، اتفاقات بدی برایش می افتد. از او می خواهم که اشتباه اضافه نکند.

دیدگاهتان را بنویسید