با سرمربی تیم امید صحبت نکردم/ بهتر است در مورد استقلال صحبت نکنم.


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811522

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده گفت: با سرمربی تیم امید صحبتی نکرده ام و در حال حاضر پیشنهادی ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی رحمتی سرمربی سابق پدیده در حاشیه جشنواره فوتبال ستارگان مشهد در جمع خبرنگاران گفت: روزی که فوتبال را شروع کردیم از مناطق محروم و زمین های سیاه شروع کردیم. ما در نهایت توانستیم از شرایط زمین و آسفالت فراهم شده استفاده کنیم، این مسابقات در آن زمان بسیار زیاد بود و بستری برای نمایش بازیکنان مستعد فراهم کرد.

وی افزود: هر چه جلوتر می رفتیم شرایط سخت تر می شد. گذراندن کلاس های فوتبال با حقوق برای بچه های پایین شهر سخت است. جا دارد از شهرداری مشهد تشکر کنم که این بستر را فراهم کرد تا بازیکنان مستعد چمن مصنوعی پایین شهر را ببینند و با فوتبال کشور آشنا شوند. این اقدام بسیار خوبی است و باید ادامه یابد. انگیزه و نشاطی که در این کودک مشهدی دیدم قابل وصف نیست و شهرداری و شورای شهر مشهد باید در ورزش همین مسیر را طی کنند.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: من شخصا شهردار مشهد را می شناسم و می دانم که او به شدت نگران مناطق کم برخوردار و ساکنان آن است و به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. اعضای شورای شهرداری نیز باید از این اقدامات حمایت کنند، زیرا ورزش باعث کاهش آسیب ها می شود، به ویژه اینکه استعدادهای زیادی در این زمینه ها وجود دارد.

رحمتی درباره وضعیت تیم پدیده در لیگ برتر که سال گذشته سرمربی آن بود، توضیح داد: در مورد تیم خاصی صحبت نمی کنم، اما 19 فصل در لیگ برتر بازی کردم. یک فصل در لیگ آزادگان بودم و یک سال هم در لیگ برتر مربی بودم. فکر می کنم امسال سطح فنی مسابقات پایین آمده و همه تیم ها روی نتیجه تمرکز کرده اند. تیم هایی که در انتهای جدول هستند و کنار رفته اند، جدول را شکسته اند. من شخصا از کیفیت لیگ راضی نیستم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: قبلا هم گفته بودم ترجیح می دهم در مورد تیم خاصی صحبت نکنم. استقلال هم نیاز به آرامش دارد و برای ادامه همین روند بهتر است در مورد این تیم صحبتی نشود.

سرمربی سابق پدیده با بیان اینکه تیم ها در دسته اول از قعر جدول سقوط کردند، گفت: در نیم فصل تیم ها بیشتر با هم آشنا شدند و کار برایشان سخت تر است. تیمی که در نیم فصل دوم موفق تر است، جذب بهتری دارد. فکر نمی کنم تغییر خاصی در جدول ایجاد شود و فقط تیم های انتهای جدول می توانند جای خود را عوض کنند.

رحمتی درباره وضعیت بد تیم پدیده گفت: فصل گذشته در آخرین دیداری که با فولاد در مشهد داشتیم که با تساوی به پایان رسید با او مصاحبه کردم و گفتم برای تعیین سرنوشت تیم خیلی دیر شده است. مسئولان استانی خراسان رضوی و مشهد بی تفاوت بودند و به نظرم وضعیت بد امروز نتیجه همین بی تفاوتی مسئولان است.

وی در مورد اینکه حمیداوی در شرایط فعلی چقدر مقصر است، گفت: آیا جای سوال است؟ پاسخ روشن است. همانطور که گفتم، اگر مقاله ای منتشر کنید، می توانید فکر کنید و تفاوت بین امسال و سال گذشته را ببینید.

سرمربی سابق پدیده درباره بازگشتش به فوتبال و شایعات مطرح شده درباره پیشنهاد فدراسیون برای قبول هدایت تیم امید، گفت: در مورد تیم امید صحبتی نکرده ام و فعلا پیشنهادی وجود ندارد. “
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید