هشدار استقلال به اسکوچیچ: امیدوارم در رایدینگ رانکز بازی نکنم

هشدار استقلال به اسکوچیچ: امیدوارم در رایدینگ رانکز بازی نکنم

مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما فکر می کنم بازیکنان به دلیل صعود به جام جهانی بازی همیشگی خود را انجام ندادند. دیدارهای پیش روی تیم ملی یک دیدار تدارکاتی برای جام جهانی است که باید نقاط ضعف تیم را آشکار و برطرف کند.

وی افزود: تیم ملی در گذشته بازی های تدارکاتی خوبی انجام نمی داد و در زمانی که کارلوس کی روش سرمربی ایران بود بازی های آسانی را قبل از مسابقات در نظر می گرفتند تا برنده و پاداش بگیرند. به نظر من باید مسابقات تدارکاتی را سخت کنیم تا بتوانیم مشکلات فنی تیم را حل کنیم.

این ملی پوش سابق با بیان اینکه اسکوچیچ در این دیدار در حالی که یزدانی و آغاسی را در اختیار داشت از امید نورافکن در پست غیرتخصصی استفاده کرد، گفت: این مشکل ربطی به مشکل رنگی ندارد چرا که به این ترتیب نه تنها بازیکن بلکه ملی پوشان هم این کار را انجام خواهند داد. از دست دادن

امیرآبادی درباره بازی استقلال مقابل هواداران در اولین بازی بعد از تعطیلات و اینکه آیا شاگردان مجیدی می توانند به خوبی در پایان کار کنند، گفت: متاسفانه نمی دانم چه اتفاقی افتاد و چرا بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شدند و بازی لغو شد. از نیم فصل اول استقلال باید تمریناتش را انجام دهد تا به نتیجه مطلوب برسد. آبی ها نباید به این بسنده کنند که از زمانی که قهرمان شده اند، بازی مهمی مقابل هواداران نداشته اند. اگر خدای ناکرده استقلال ببازد بازیکنان نباید بگویند جبران می کنیم چون از این به بعد باید این دیدار را جدی بگیرند. در نیم فصل دوم شرایط فرق می کند و تیم بالای جدول با هر لغزشی شکست می خورد و از بالای جدول فاصله می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنان برای جدایی استقلال از این تیم در نیم فصل با مشکلی مواجه نخواهند شد، گفت: این سوال به فکر سرمربی تیم بستگی دارد اما به نظر من استقلال باید تقویت شود زیرا احتمال مصدومیت و محرومیت وجود دارد. بازیکنان جایگزین بسیار بالا در تیم هستند. از بازی چند بازیکن استقلال به خصوص بابک مرادی خوشم آمد، او برای تیم زحمت کشید و با نظر سرمربی تیم را ترک کرد. استقلال امسال 3 دروازه بان خوب داشت و باید برای کل بازی برنامه ریزی می کرد اما کار به حدی پیش رفت که به نظر می رسید یکی از آنها باید برود. البته انصافا حسینی عملکرد فوق العاده ای در دروازه استقلال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید