عدم انجام بازی تدارکاتی دغدغه اصلی تیم ملی فوتبال ایران در قطر / بازی اسکوچیچ و برانکو قبل از بازی با الجزایر؟!


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843640

از اظهار نظر ملی پوشان تا احتمال رویارویی تمام کرواسی؛

فوتبالیست های تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اردوی خود در قطر به اظهار نظر درباره شرایط فعلی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها در قطر و کمپ السد در حال برگزاری است و شاگردان دراگان اسکوچیچ منتظر دیدار تدارکاتی هستند.

از این رو گفته می شود مسئولان فدراسیون های فوتبال ایران و الجزایر برای برگزاری بازی دوستانه 22 خرداد در دوحه به جمع بندی نهایی رسیده اند اما این برای تیم ملی ایران کافی نیست.

به همین دلیل شنیده ها حاکی از آن است که مکاتباتی بین فدراسیون ایران و عمان برای برگزاری مسابقه تمام کرواسی بین دو تیم ملی این کشور بین دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ که سابقه مربیگری تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، آغاز شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوهای کوتاه امروز خود بر اهمیت موضوع تاکید کرد و از فدراسیون خواست تا دیدارهای تدارکاتی با محوریت جام جهانی برگزار کند.


ترابی: بدون بازی دوستانه از حریفان عقب می مانیم

مهدی ترابی، جناح تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این اردو از ۲ تا ۳ روز دیگر آغاز شد و خدا را شکر اینجا شرایط خوبی دارد. امیدوارم با اضافه کردن بچه‌ها به تیم ملی بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کنیم، زیرا واقعاً به آن نیاز داریم. اگر بازی دوستانه نداشته باشیم قطعا از رقبای خود عقب می مانیم. تمام تمرکز ما در این اردو بر روی آموزش و نیازهای کارکنان است.


بیرانوند: بازی تدارکاتی مهم ترین دغدغه ماست

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اردوی اینجا بسیار خوب است و امیدوارم از این اردو به خوبی استفاده کنیم. خدا را شکر تیم ملی کم کم رو به پایان است و به جز یکی دو نفری که امروز اضافه می شوند بقیه تیم در قطر هستند. تنها نگرانی ما این است که بازی تدارکاتی را برای ما در نظر نگرفتند اما امیدوارم در روزهای آینده 2 یا 3 بازی مهم برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: چیزی تا شروع جام جهانی باقی نمانده و این یکی از مهمترین امتیازات تیم های ملی قبل از شروع جام جهانی است. بازیکنانی که به اردو دعوت شدند شایسته آن بودند و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.


مهدی پور: امیدوارم یک بازی تدارکاتی در این اردو داشته باشیم

مهدی مهدی پور، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط در اردو خوب است و ملی پوشان به کار خود ادامه خواهند داد. امیدوارم در این اردو بتوانیم یک دیدار تدارکاتی برای ارتقای آمادگی تیم برگزار کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم با آمادگی 100 درصدی در جام جهانی شرکت کنیم و به مردم عزیز کشورمان افتخار کنیم.


عابدزاده: باید از این اردو نهایت استفاده را ببریم

امیر عابدزاده مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: چند روزی از اردو می گذرد و خوشبختانه شرایط ما خوب است. آمادگی خوبی داریم و با تمام شرایط در حال آماده سازی هستیم تا بتوانیم اردوی خوبی برگزار کنیم.

دروازه بان تیم ملی تاکید کرد: با توجه به اینکه این طولانی ترین اردوی قبل از جام جهانی است باید نهایت استفاده را از آن ببریم. آنها همچنین سعی می کنند ما را وادار کنند که در خارج از خانه بازی کنیم. این بازی ها می تواند کمک زیادی به ما کند. خداوند دست در دست هم و یکپارچه لحظات خوبی در جام جهانی داشته باشد، مایه افتخار کشور باشد و شاهد خنده و شادی مردم باشیم. باید از اردوهای پیش رو نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اولین بار است که جام جهانی در زمستان برگزار می شود، بنابراین اکثر تیم های خوبی مانند انگلیس نسبت به جام جهانی های قبلی بسیار بهتر هستند زیرا همه بازیکنان در اوج هستند و در پایان فصل خسته نیستند. . . ما قطعاً باید به این فکر کنیم که چگونه هر کاری را که ممکن است انجام دهیم. بهترین باشید و به تیم ملی کمک کنید تا مردم را خوشحال کند. لحظه هایی را بشماریم که به خوبی به یادگار مانده و باعث خنده بر لبان عزیزان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید