تنها مشکل عدم برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های خارجی / تمرینات بدنسازی برای تیم ملی فوتبال بانوان است.

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798618

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اردوهایی را برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ در هند برگزار کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال بانوان در اردوی قبل از اعزام به مسابقات گفت:. ما همچنین زمان تمرین خود را با ساعات بازی تنظیم می کنیم. خوشبختانه تیم ملی شرایط خوبی دارد و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و پس از صعود به جام ملت های آسیا 2022 هند، برنامه های تاکتیکی و فنی که برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم را اجرا و اجرا کردیم.

وی ادامه داد: بسیاری از برنامه های ما اجرا شده و تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. تنها مشکلی که با آن مواجه بودیم عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های خارجی بود که متأسفانه علیرغم تلاش فدراسیون برای ما فراهم نشد. در این اردو سعی کردیم بیشتر روی مراحل تدارکاتی بچه ها و مسائل تاکتیکی که باید دنبال کنند کار کنیم و در هند فقط مروری بر تاکتیک های قبل از مسابقات است. در این اردو نیز برای بچه ها جلسات تحلیل برگزار می کنیم و در این جلسات بچه ها نظرات خود را به ما می گویند.

سرمربی تیم ملی افزود: جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که قبل از اعزام شرایطی را در اختیار ما قرار داد تا اردوی خوبی در شهر دیگری داشته باشیم. این اردو تنها آخرین فرصت است که برای آخرین بار برنامه هایمان را مرور کنیم. معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگی با یکدیگر، مروری بر تمرینات فنی و تاکتیکی خواهیم داشت. در واقع باید در دفاع و حمله و همچنین در مرحله انتقال از دفاع به حمله و گلزنی نظم بیشتری داشته باشیم. امیدواریم در این مسابقات نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم و بازیکنان با عملکرد قابل قبولی پاسخ زحمات کادرفنی فدراسیون فوتبال را بدهند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور پیدا می کنند. آنچه مسلم است رقابت زیادی در پیش داریم و باید از نظر روحی بسیار قوی باشیم. برای حضور در این مرحله نیاز به همبستگی و همبستگی داریم که الحمدلله بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند. همه آنها پرانرژی و شاد هستند.

* انجام تمرینات بدنسازی برای تیم ملی فوتبال بانوان

تمرین بدنسازی تیم ملی فوتبال بانوان عصر امروز در کیش برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال از ساعت 11:30 در سالن تمرین تمرین 90 دقیقه ای خود را زیر نظر ستاد فنی برگزار کردند.

این تمرین عصر امروز (جمعه 17 دی ماه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه المپیک برگزار می شود.

آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان قبل از اعزام به جام ملت های آسیا 2022 هند از روز چهارشنبه 15 دی ماه به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد و تیم ملی تا روز جمعه 24 دی ماه با سرمربیگری مریم ایراندوست تمرین خواهد کرد. تیم ملی تماشا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید