توضیحات فدراسیون فوتبال برای آخرین مقام تیم ملی؛ وضعیت مبهم تیم ملی استقلال، اردوی قطر و بازی های تدارکاتی


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843239

مدیر رسانه ای تیم ملی به تشریح شرایط اردوی قطر، لغو اردوی کانادا و همچنین سفر به اروگوئه پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جماعت، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی اضافه شده اند یا خیر، گفت: به ما و بازیکنان استقلال به فدراسیون اعلام نشده است. هنوز در تمرین نیستند تا الان به ما اطلاعی نداده اند، فردا حدود ساعت 13 از تهران به دوحه پرواز می کنیم. تا آن زمان فدراسیون یا کادر فنی می توانند دستور جدیدی به ما بدهند.

وی افزود: امروز چهار بازیکن به ما اضافه شدند. امیر عابدزاده، علیرضا جهانبخش، سیدمجید حسینی و سعید عزت اللهی در خارج از کشور حضور داشتند و به تمرینات اضافه کردند.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره افرادی که در اردو نیستند گفت: سردار آزمون به دلیل فوت یکی از بستگانش مجبور به ترک اردو با اجازه سرمربی شد. متاسفانه با توجه به اینکه حسین کنعانی زادگان نتوانست در بازی های دوستانه پیش رو به میدان برود در خدمت نیستیم. در مورد میلاد محمدی هم صبح امروز به ما اطلاع دادند که آزمایشش مثبت بوده و سربازی را ترک کرده است. می دانید که بیماری عروق کرونر قلب مانند گذشته شدید نیست.

این جماعت در خصوص اینکه آیا اردوی قطر برنامه منظمی دارد یا خیر، گفت: طبق آنچه تاکنون به ما اطلاع داده شده است، دو هفته اردو و اردو داریم. بخش های مختلف فدراسیون در حال رایزنی هستند تا انشالله یکی دو بازی داشته باشیم.» 3 بازی در شرایط عالی داریم، تا الان قرارداد نهایی نشده است اما مذاکرات سازنده و خوبی انجام شده است.

وی در خصوص دیدار با حمید استیلی، آجورلو و ماجدی و اینکه آیا اسکوچیچ از اظهارات باشگاه استقلال در مورد 5 ملی پوش این تیم مطلع نشده است، گفت: در مورد این مسائل صحبت کردند، فکر می کنم مشخص بود که رفتار اینطور نیست. قابل دفاع و حرفه ای است به همین دلیل باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. سپس فدراسیون بیانیه ای صادر کرد. منتظریم ببینیم اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی چه تصمیمی خواهد گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی برای دیدار با اروگوئه و مدت زمان سفر گفت: بهترین پرواز دوحه به اروگوئه بیش از 28 ساعت است.

این جماعت تصریح کرد که زمان سفر به کانادا تقریباً یکسان است: تاریخ کانادا متفاوت بود. روزی که می خواستیم در این کشور کمپ طراحی کنیم این بود که دو هفته آنجا باشیم و 3 بازی داشته باشیم. ما برای بازی با کانادا قرارداد بسته بودیم. در مورد اکوادور، درک کاملی از جزئیات وجود داشت و می خواستیم سومین بازی خود را مقابل کلمبیا در کانادا انجام دهیم.

وی افزود: لازم نبود یک بازی انجام دهیم و برگردیم. وقتی صحبت از بازی با اروگوئه به میان می آید، این یک بازی است. 20 و اندی ساعت در بهترین حالت خود هستند و شاید تیم بهترین ها را نداشته باشد اما ما 3 بازی مقابل قطر انجام نمی دهیم. این حداقل یک مسابقه است، با توجه به شرایطی که در مذاکرات خواهیم داشت و وضعیت تیم ملی ممکن است 2 و در حالت ایده آل 3 بازی باشد، اما فکر می کنم به 3 مسابقه نخواهیم رسید. نکته این است که ما می خواستیم برای یک مسابقه خیلی جلو برویم، با اروگوئه قرارداد نبستیم، اما با کانادا قرارداد داشتیم و نمی توانستیم آن را از دست بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا می خواستیم در بازی با اروگوئه یازدهم شویم یا نه و منظور آنها دوازدهم بود، گفت: بله، در تاریخ اختلاف نظر وجود داشت. اما او آنقدر پیش نرفت که آن را لغو کند. بسته کاری برای کمک به تیم ملی نیست.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید