فدراسیون کانادا از فرصت استفاده می کند و یک بازی تدارکاتی برای فوتبال ما برگزار می کند / با یکی از 15 تیم برتر رده بندی فیفا بازی می کنیم!


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842368

بازی با کانادا را با تایید سرمربی تیم ملی نهایی کرده بودیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: لغو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کانادا علاوه بر مشکلاتی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرد، فرصت را از فوتبال ما گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: در این مدت تلاش زیادی کردیم و با تیم های زیادی صحبت و مذاکره کردیم. . در نهایت بازی با کانادا را نهایی کردیم که از نظر فنی مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

وی افزود: قرارداد این بازی بسته شد اما متاسفانه دیدار با کانادا به دلایل غیرسیاسی از طریق فدراسیون کانادا لغو شد. ما همچنان درگیر فعالیت های قانونی هستیم. خود فدراسیون کانادا اعلام کرده است که این بازی را به دلیل مسائل غیر ورزشی لغو کرده است. لغو بازی علاوه بر مشکلاتی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرد، فرصت را از فوتبال ما گرفت. همه این مسائل در نامه ای که به فیفا نوشتیم مطرح شد و طبق آن ادامه می دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پس از لغو بازی با کانادا به دنبال تغییر تیم های دیگر بودیم. خوشبختانه، ما تقریباً در حال نهایی کردن چند بازی بسیار خوب هستیم. البته اسامی حریفان را بعد از فینال اعلام کنیم. پاراگوئه و سنگال گزینه های ما نیستند. می خواستیم یک بازی دوستانه با سنگال انجام دهیم و به مرحله نهایی امضای قرارداد رسیدیم اما نشد. این تیم می تواند گزینه بسیار خوبی برای فیفادی بعدی باشد.

وی درباره رده بندی تیم حریف تیم ملی تاکید می کند: این تیم جزو 15 تیم برتر رنکینگ فیفا است و در حال حاضر در حال نهایی شدن قرارداد با این تیم هستیم. ما روی یک بازی خوب مقابل اروگوئه کار می کنیم که تیم سیزدهم فیفا است و در جهان قدرتمند است. کار این بازی در حال نهایی شدن است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای کشورمان بیفتد.

کامرانی فر درباره دیدار مقابل اروگوئه یا مکزیک تصریح کرد: یکی از بازی های دوستانه این تیم لغو شد. در مونته ویدئو به مصاف اروگوئه خواهیم رفت. چیزها در حال تحول هستند. ما کانادا را به این دلیل انتخاب کردیم که سبک بازی آن شبیه ایالات متحده است. به جز بازی با اروگوئه در حال هماهنگی یک بازی دیگر هستیم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال در روزهای آینده خاطرنشان کرد: طی یکی دو روز آینده تیم ملی راهی قطر می شود. اردوی خود را در این کشور آغاز خواهیم کرد. آماده سازی برای بازی دوستانه به پایان رسید. 21 یا 22 هورد یک بازی دوستانه خواهیم داشت. وزارت امور خارجه و وزارت ورزش کمک زیادی می کنند و در کنار فدراسیون فوتبال هستند تا بتوانیم کارها را انجام دهیم. ما باید بهترین شرایط را فراهم کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خاتمه گفت: زمانی که برنامه ریزی نمی شود یا خللی در برنامه ریزی وجود دارد، انتقاداتی وارد می شود اما در این یکی دو روز فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را انجام داد. در حال حاضر به دنبال چیزهایی برای نهایی کردن بازی ها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید