لغو رسمی بازی تدارکاتی ایران-کانادا توسط کانادا/تیم ملی و فرصت هایی که به سادگی از دست رفت!


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841773

اولین دیدار تدارکاتی شاگردان دراگان اسکوچیچ برای آماده سازی جام جهانی 2022 قطر لغو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که فدراسیون های فوتبال ایران و کانادا از برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی این کشورها در تاریخ 17 خرداد خبر داده بودند، فدراسیون کانادا رسما اعلام کرد که این بازی لغو شده است.

اکانت رسمی فدراسیون فوتبال کانادا دقایقی پیش در توییتر خود نوشت: فدراسیون فوتبال کانادا دیدار با تیم ملی ایران را که قرار بود در تاریخ 5 ژوئن و در ترکیب تیم ملی کانادا برگزار شود، لغو کرد. برنامه تدارکاتی جام جهانی فوتبال 2022 “بلیت های این مسابقات به خریداران ارائه می شود.”


6530a342 6d41 4ca5 b280 8b25ef36537c خبر خاکستری

این اتفاق در شرایطی رخ داد که در روزهای اخیر فشار مقامات سیاسی کانادا از جمله دولت و مجلس برای لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران شدت گرفته و البته در روزهای اخیر این خبر به فدراسیون ایران رسیده است. . گزینه ای برای لغو بازی وجود خواهد داشت.

در حالی که رئیس تیم ملی و برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران معتقدند غرامت برای این بازی تعیین شده و کشوری که بازی را لغو کرده باید غرامت بدهد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران یک هفته تا پنجره اول فیفادی فاصله دارد که لیست اردوی آن نیز اعلام شد اما خبری از دیدارهای تدارکاتی نیست و با تاخیر اعضای هیات مدیره فرصت مهمی برای فوتبال ایران از دست رفت. در هر صورت فعلا باید منتظر تصمیم جدید اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال باشیم که این روزها جلسات آنها رسمیت ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید