بازی تدارکاتی نهایی با تیم ملی کانادا نهایی شد/ لباس جدید تیم ملی با تامین کننده جدید ارائه شد


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840304

حاشیه ها همه جا هست و فقط برای فوتبال نیست.

یکی از اعضای هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: خدای نکرده امروز در کمیته معاملات این موضوع نهایی می شود و تامین کننده اصلی لباس تیم های ملی معرفی و مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب لباس تیم های ملی گفت: تا 20 اردیبهشت ماه فرصت داشتیم تا از تولیدکنندگانی که علاقه مند به تهیه لباس تیم های ملی هستند، تماس بگیریم.

وی افزود: این موضوع در کمیته ارزیابی مهارت های کیفی و اقتصادی نیز مورد توجه قرار گرفت تا در نهایت به مدت 3 سال تامین کننده لباس ملی را انتخاب کنیم. بخش مهم دیگری که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، بحث صلاحیت اقتصادی است. در گذشته با مشکلات پیش بینی نشده ای مواجه بودیم که اجازه نمی داد لباس ها به موقع تحویل داده شود.

اصول در خصوص تحویل لباس بیان شد: با توجه به اینکه این بازی های منتخب خارج از قرارداد بوده و بنا به درخواست و سفارش ساخته شده است، لباس ها تهیه شد. ما تجربه قراردادهای قبلی را داشتیم و با اتفاقی که افتاد، بسیاری از دستفروشان نتوانستند به موقع لباس ها را تهیه کنند، اما بازیکنان و سرمربی تیم ملی در نظر داشتند که همه این مسائل جمع آوری و جمع بندی شده است، بنابراین خدای ناکرده این عدد ارائه شود. به کمیته امروز معاملات نهایی شده و تامین کننده اصلی لباس تیم های ملی معرفی و مشخص شده است. این قرارداد برای تمامی رده های ملی از پایه تا بزرگسالان و فوتسال در نظر گرفته شده است.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا برند ایرانی عرضه کننده لباس تیم های ملی است، گفت: یکی از عوامل بسیار بسیار مهم ما تولید داخلی است.

اصولی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با کانادا فینال است یا خیر، گفت: بله، این دیدار فینال است و برنامه داریم 15 ژوئن در ونکوور بازی کنیم. بازی دوم همانطور که آقای استیلی گفت پیگیری شد و توافقات در سطح سرمربیان و سرپرست تیم ها انجام شد. فقط بحث قرارداد و محل بازی باقی می ماند که احتمالا تورنتو خواهد بود.

وی با اشاره به فشارها برای لغو این مسابقه گفت: ما با فدراسیون فوتبال کانادا بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی به توافق رسیده‌ایم و آنها تعهد دارند و در چارچوب تعیین شده از سوی فیفا، این توافق منعقد شده و این مسابقه برنامه‌ریزی شده است. بازی حاشیه ها همه جا هست و فقط برای فوتبال نیست. این وظیفه فدراسیون فوتبال کانادا و دولت کانادا است که اقدامات لازم را انجام دهند. در حالی که این بازی تاسیس شده و اقدامات اجرایی آن در حال انجام است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اذعان به حضور هداد عزیزی در تیم ملی خاطرنشان کرد: هداد عزیزی یکی از با ارزش ترین سرمایه های فوتبال ماست و در دنیا و آسیا شناخته شده است و حضور او فرصت بسیار خوبی برای فدراسیون است. رهبر تیم ملی. این کار انجام شد و نتیجه آن به اطلاع ما خواهد رسید.

اصولی در پایان درباره وضعیت کریم باقری گفت: این موضوع تصمیم سرمربی تیم ملی و بر اساس قوانین و مقررات است. باید این اتفاق بیفتد و این موضوع در سطح سرپرستی تیم ملی پیگیری می شود. ما هم در جریان هستیم و کاملا طبق قوانین انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید