فقط برای بازی تدارکاتی به کانادا نمی رفتیم/ سفر به کانادا برای گرفتن ویزا در شأن کارمندان فدراسیون فوتبال نیست!


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842129

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی برای یک مسابقه هم مجبور نشد به کانادا برود و کارکنان فدراسیون نیز به دلیل ویزا امکان رفتن به این کشور را ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره لغو بازی ایران و کانادا گفت: همه به اندازه کافی در مورد این دیدار صحبت کرده اند. خارج از ورزش بود و این لابی ها بودند که بر اتحادیه فوتبال کانادا تأثیر گذاشتند و آنها تصمیم گرفتند که ما کاری از دستمان بر نمی آمد. این دیدار مورد تایید سرمربی قرار گرفت و تیم برای هیچ مسابقه ای مجبور نشد به کانادا برود اما ما 3 مسابقه را در نظر گرفته بودیم. او در نهایت به دلیل فشار به دیداری رسید که آن هم لغو شد.

وی ادامه داد: بازی های دوستانه دغدغه کادر فنی، بازیکنان و همه هواداران تیم ملی فوتبال است. همه دوست دارند تیم ملی با بهترین شرایط به جام جهانی برود اما همه از شرایط آگاه هستند، هم تیم کوچک است و هم محدودیت داریم. با این حال، رایزنی ها برای تغییر از دیروز آغاز شد. این تیم باید بعدازظهر دوشنبه یا صبح سه شنبه راهی قطر شود. روابط بین الملل در حال گفتگو با کامرانی فر و ماجدی برای انجام بازی های خوب در قطر است.

رضاییان درباره بازی های تدارکاتی گفت: هر چه بیشتر بازی های تدارکاتی داشته باشیم، تیم بهتر آماده می شود، اما همه شما بهتر از من واقعیت ها را می دانید. اما برای جام جهانی روسیه شرایط به گونه ای بود که سرمربی تیم ملی می توانست تیم را 40 روز به اردو ببرد.» اما حالا تیم ملی سه هوادار بیشتر ندارد و دو نفر از آنها مهم هستند. که بی خیال می نشینند و برایشان فرقی نمی کند یک سری محدودیت ها وجود دارد و باید واقع بین باشیم خدایا این اتفاق خوب برای تیم ملی می افتد ما بهترین بازیکنان چند سال اخیر را داریم ”

یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: در هر صورت کاری که کانادا انجام داد ورزش نبود. ما به دنبال ویزا تحت برنامه فدراسیون کانادا بودیم. تیمی که وارد ترکیه شده بود نامه ای نوشت که این مسابقه لغو شد. بازیکنان ما در سطح بالاتری از این حرفه ای ها هستند و بین المللی هستند. خودشان دور از سیاست شعار فوتبال می دهند اما این حرکت ها را هم انجام می دهند. واقعا باید از این وضعیت پشیمان باشیم.

وی بر لزوم تمرکز بر برخی مسائل تاکید کرد و گفت: اکنون با توجه به بحران، اهمیت آن بیشتر شده است. این دیدار روز سه شنبه برگزار می شود. مجمع رکن اصلی فوتبال کشور است، امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد.

رضاییان در خصوص انتقادات به سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حق با دراگان اسکوچیچ است اما برگزاری جلسه نیز از وظایف فدراسیون است. فدراسیون این دیدار را به اردوی تیم ملی مرتبط نکرد. برای مسئولان فدراسیون افتخاری نیست که بگویند برای ویزای خود به کانادا می رود. کانادا چه چیزی برای دوستان ما دارد؟ آنها باید پیش چه کسی می رفتند؟

وی افزود: آیا رفتن برای ویزا در شأن این افراد است، خدمتگزاران ناامید نشوند. اصلا اینطور نیست چون هیچکس دنبال ویزای کانادا نیست. فکر می کنی بعد از دیدار فوتبال ما می تواند راحت بخوابد و گره کور را باز کند؟ مدت زیادی است که مجمع برگزار نشده است، روز سه شنبه باید با مسائل فوتبالی آشنا شوم و مطمئن هستم که تصمیمات مجمع به فوتبال کمک می کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه اگر به عقب برگردید برای عزیزی هادم هم همین تصمیم را خواهید گرفت، گفت: در سال جام جهانی هستیم، خیلی از فدراسیون های دیگر هم همین شرایط را دارند. به طور کلی، من نمی توانم چیز زیادی برای اجازه دهید در مورد این صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید