لغو حضور تیم والیبال بانوان در کانادا / نامه ایران به فدراسیون والیبال کانادا; اردو باید در زمان مناسب تری برگزار شود


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842783

فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه ای به فدراسیون کانادا از دعوت این کشور برای برگزاری اردوی آماده سازی قدردانی کرد و خواستار برگزاری آن در زمان مناسب تری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس مذاکرات انجام شده با سرویس منافع ایرانیان در واشنگتن، بنا به درخواست فدراسیون والیبال کانادا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در اواخر وقت دو دیدار دوستانه و تدارکاتی را با مکزیک و کانادا برگزار کرد. ژوئن یا جولای امسال به ونکوور کانادا سفر کنید.

این رویداد بر اساس دعوت رسمی فدراسیون کانادا برگزار شد که طی نامه ای به تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت به برگزاری این مسابقات دوستانه شد.

بر این اساس کادرفنی فدراسیون والیبال ایران و کادر فنی تیم ملی بانوان کشورمان پس از بررسی برنامه تدارکاتی تیم ملی بانوان برای حضور شایسته در رقابت های والیبال جام کنفدراسیون بانوان آسیا و کشورهای اسلامی، سفری را در نظر دارند. ویزای کشور ثالث و روند تصمیم گیری برای عدم برگزاری کمپ در کانادا بین ژوئن تا جولای سال جاری برای اخذ ویزای آن کشور و همچنین شرایط و حواشی سیاسی زمان زیادی را به خود اختصاص داد.

فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه ای به مدیرعامل فدراسیون والیبال کانادا از دعوت وی و به تعویق انداختن این دیدارهای دوستانه برای آینده تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید