فدراسیون فوتبال به من احترام نمی گذارد، در دیدارهای تدارکاتی دخالت نکردم / از اردوی قطر راضی نیستم، باید مراقب آبروی تیم ملی باشیم.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866378

من چیزی از جایزه برای صعود به جام جهانی دریافت نکرده ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من در تدارک بازی های دوستانه دخالتی نداشتم، آنها بازی هایی که ما می خواستیم را تدارک نمی دیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران درباره شرایط اردوی قطر گفت: ایده دیگری برای این اردو داشتم و 2 ماه پیش نوشتم و گفتم در این اردو چه انتظاری دارم و می خواهم چه اتفاقی بیفتد، اما این اتفاق نیفتاد: «توضیحات کاملی برای زمان منتهی به جام جهانی داده بودم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و اکنون تنها با یک بازی در قطر هستیم.

وی افزود: خیلی صریح از فدراسیون خواستم که با تیم هایی که مشابه تیم هایی که در جام جهانی بازی می کنیم بازی های دوستانه را تدارک ببینند اما حقیقت این است که مسابقاتی که مد نظرم بود برگزار نشد. انتظار من از فدراسیون این بود که اردوی باکیفیت تری نسبت به قطر داشته باشیم و فکر می کنم روزهای زیادی را برای برگزاری یک اردوی مناسب از دست دادیم. از همه بازیکنانم تشکر می کنم که در این شرایط با تمام وجود به تیم ملی خدمت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره سفر یک دیداری به کانادا گفت: می خواستم بهترین شرایط و انتخابی ها را برای دور مقدماتی ببینم اما همان تک بازی هم لغو شد. به نظر نمی رسید که سفر به کانادا یا اروگوئه برای یک مسابقه ارزشی نداشته باشد و این به بیولوژی بازیکنان آسیب می رساند.

وی در این خصوص گفت: بهترین شرایطی که می توانستیم فراهم کنیم فقط همین یک بازی در اردوی قطر بود و اگر بگویم از این اردو راضی و خوشحالم به دروغ گفتم. تنها چیزی که باعث خوشحالی من می شود تلاش بازیکنان و کادر فنی خواهد بود که تسلیم نشدند و سعی کردند از زمان کمی که در اختیار داریم به بهترین شکل ممکن برای هماهنگی و آماده سازی تیم استفاده کنیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: باید مراقب آبروی تیم ملی باشیم و توانستیم بازی های بهتری را در قطر انجام دهیم، نتوانستیم در تهران بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. من همیشه تیم های خوب را برای بازی های دوستانه می خواستم، نه تیم های کوچکی که کمکی نمی کنند.

سرمربی تیم ملی به شکایت فدراسیون فوتبال اذعان داشت: وقتی به تیم ملی آمدم گفتم هدفم صعود به جام جهانی است و از همان روز اول مشخص بود که چه می خواهم. خیلی وقت ها بود که به من احترام نمی گذاشتند و اگر از من بپرسید آخرین پرداختم چه بوده است، باید خیلی فکر کنم تا به خاطر بیاورم.

وی در نهایت به فوتبال برتر شبکه سه سیما گفت: هیچ جایزه ای از جام جهانی نگرفته ام. درست است که هدف اصلی من مسائل مالی نبود، اما این بخشی از شرایط کاری است و ما شایسته احترام هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید