دخالت نمی کنم، اما درباره ترکیب استقلالی ها با کادر فنی صحبت می کنم/ 4 دیدار تدارکاتی را جمع می کنیم; 6 بازی تدارکاتی بیرانوند!


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842909

ما تلاش می کنیم راه بانوان را در ورزشگاه ها دنبال کنیم

ماجدی: دخالت نمی کنم اما با کادر فنی درباره خط استقلال صحبت می کنم/ 4 4 دیدار تدارکاتی را با هم مقایسه می کنیم; 6 بازی تدارکاتی بیرانوند!

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که با برگزاری جلسه امروز خستگی هفته گذشته توسط من و همکارانم برطرف شد. مجمع عالی ترین رکن سیاست فوتبال ایران است و امروز بر اساس اساسنامه و قوانین صددرصدی برگزار شد و حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا موید آن است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: خوشحالیم که اعضای هیئت با هم همکاری کنند. از جلسه انرژی مثبت گرفتیم و رای قاطع بنده باعث تپش قلبم شد و سعی می کنم تلاشم را چند برابر کنم. اولویت ما تیم ملی و مسابقات تدارکاتی خواهد بود. می دانم که دیر آمدیم، اما نه به خاطر ما، بلکه به خاطر یک اتفاق ناجوانمردانه و غیرورزشی توسط فدراسیون کانادا که ما را از مسیر خارج کرد.

وی در مورد تعلیق فدراسیون یا فوتبال ایران گفت: خسته شدم از اینکه می گویم با ابقای 3 نفر از اعضای هیئت مدیره روند قانونی در هیئت مدیره در حال انجام است و از این پس می توانیم کار خود را انجام دهیم. «مجلس روی ما حساب می‌کند تا حسابدار مستقل خودمان را تعیین کنیم. دادگاه ما امروز قانونی و تعطیل شد و فکر می‌کنم از امروز تلاش‌های ما مضاعف خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا فردی جایگزین مهرداد سراج در هیئت مدیره خواهد شد یا خیر، گفت: طبق بند اساسنامه، هیئت تصمیم می گیرد یک یا دو نفر اضافه کند تا لغو نشود و جلسات آن رسمیت پیدا کند. “

ماجدی درباره لغو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا گفت: نمی خواهم بگویم شکست خوردیم. با کانادا قرارداد بستیم و فکر می کردیم با این تیم بازی خوبی است اما از مسائل سیاسی پشت صحنه خبر نداشتیم. قول می دهم تا 48 ساعت آینده اردوی خوبی برای تیم ملی تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: در حال رایزنی با دو تیم برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی هستیم. همانطور که کارمندان و بازیکنان می‌دانند تعداد انتخابی‌های ما برای بازی‌های تدارکاتی کم است و تیم ملی برای بازی وجود ندارد، اما تلاش می‌کنیم مسابقات تدارکاتی را برگزار کنیم.

مجیدی در مورد کنایه علیرضا بیرانوند مبنی بر اینکه تیم ملی بعد از پایان جلسه فدراسیون 6 بازی تدارکاتی برگزار می کند، گفت: وقت پیش بینی نداریم. بیرانوند از دیدگاه خودش صحبت می کند. او دروازه بان اول یا دوم تیم ملی در ایران و خارج از کشور است. بیرانوند گلایه کرد و گفت که نتیجه این دیدار 10 بازی دوستانه خواهد بود. حرف قشنگی زد و اگر بگوید 10 مسابقه تدارکاتی ارائه می شود، 6 مسابقه، 4 مسابقه ما. واقعیت این است که اردوی خوبی در اردوی قطر خواهیم داشت و به دنبال دیدار تدارکاتی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به ماجرای سردار آزمون و مهدی طارمی درباره وضعیت تیم ملی گفت: بله دو داستان گذاشتند و همه ما نگران هستیم. اگر 40.50 درصد ناراحت بودیم و ممکن است شرایط درست نباشد، با مجمع امروز این ناراحتی کاهش می یابد و قول می دهم در اسرع وقت اردوی خوبی به 70.80 درصد خواهیم داشت.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا تعاملی با نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پایان دادن به بحث برکناری عزیزی هادم صورت گرفته است، گفت: مجمع بالاترین رکن در سیاست فدراسیون است. آنچه امروز انجام شده و در آینده انجام خواهد شد مطابق اساسنامه است و نمایندگان امروز به وظایف خود مطابق با مفاد اساسنامه عمل کرده اند. هیچ چیز نمی تواند جلوی فوتبال ایران را بگیرد مگر اینکه بخواهیم از درون با هم کار کنیم. اگر بخواهیم کار کنیم، هیچ چیز نمی تواند ما را شکست دهد. از رسانه ها و اهالی فوتبال می خواهم که متحد باشند و شایعه پراکنی نکنند و اجازه دهند فوتبال حداقل تا جام جهانی به راه خود ادامه دهد. هواداران دیشب چه فضای زیبایی ایجاد کردند. طرفداران منسوجات و آلومینیوم سه هفته پیش همین فضا را ایجاد کردند. مردم فوتبال را دوست دارند و چرا ما می خواهیم این عشق را از آنها بگیریم؟

وی در خصوص ترکیب 5 بازیکن تیم ملی استقلال گفت: از ساعت 7 صبح در جلسه حاضر شدم و موبایلم را ندیدم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. بعد باید از تیم ملی سرکشی کنیم اما باید قبول کنیم که انتخاب اول و آخر بازیکن در دست مربی تیم ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا از تصمیم سرمربی تیم ملی حمایت می کنید، گفت: حمایت نمی کنم. باید باهاش ​​صحبت کنم و نظرش رو بشنوم. دخالت در انتخاب یعنی قرار دادن یک نفر به عنوان هافبک راست و یک نفر به عنوان دروازه بان. من در کار فنی دخالت نمی کنم اما با آنها صحبت می کنم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.

ماهدی در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ توضیح داد: برنامه ریزی سازمان لیگ برای استقلال خوب بود. استقلال بازی کرد و قهرمان شد. ما کاری به فضای مجازی نداریم و اجازه می دهیم کارها را به صورت قانونی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ویزای سفر اعضای تیم ملی فوتبال به قطر رسیده است یا خیر، گفت: در جلسه بودم اما فکر می کنم رسیده است.

مجیدی در سال 1398 در خصوص تاکید فیفا بر حضور بانوان در ورزشگاه ها نامه ای ارسال کرد: بعد نامه های زیادی آمد و این آخرین نامه بود. کارگروهی برای مسائل زنان تشکیل شده است. تلاش می کنیم در جهت حضور بانوان گام برداریم اما قوانینی داریم و با دوستانمان به ویژه در وزارت ورزش و جوانان هماهنگ هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید