بازگشت گائدی شایعه است، برای جذب محبی تلاش می کنیم، عزت اللهی و اسماعیلی را جذب نمی کنیم/ چرا کادر فنی تیم ملی تماما پرسپولیسی است؟


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878348

صادقی کاملا معمولی است. حسین زاده با استقلال قرارداد دارد

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: نمی توانم ذهن های مسموم را اصلاح کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره بیانیه فدراسیون فوتبال در مورد لیست تیم های ملی برای جام جهانی 2022 قطر گفت: به باشگاه استقلال این حق را می دهیم که به بازیکن مورد نظر خود قول بدهد. واقعیت این است که ما گفتیم باشگاه استقلالی هستیم، استقلالی هستیم و گفتیم تیم ملی نیستیم. وعده های ما در حیطه وظایف ماست. این بستگی به دوستان دارد که حواسشان پرت شود یا مورد سوء تفاهم فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

وی افزود: نمی توانیم برای فدراسیون فوتبال برنامه بنویسیم اما می توانیم برای خودمان برنامه بنویسیم و با بازیکنان صحبت کنیم. فکر نمی کنم ربطی به فدراسیون فوتبال داشته باشد که گفتیم ما تیم ملی نیستیم و سوال پیچیده کجاست؟

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به اتهام توهین به فدراسیون ملی فوتبال متهم شد. او گفت: «من نمی توانم ذهن های مسموم را درست کنم. ذهن من در مورد مشکلات سالم است و نظر دادم. حالا طرز فکر دیگری دارند و راه خاکی را در پیش می گیرند. می گویند یکی یک کلمه می گوید و دیگری بلند می کند. این مشکلات چه ربطی به من دارد؟ می خواهید زوم کنید و در مورد باشگاه استقلال بپرسید. اینها از دیگر مسائلی است که توسط دوستان به حاشیه می رود.

مومنی گفت: دیشب با کامرانی فر صحبت کردم با میرشاد ماجدی صحبت کردم این قضیه را گفتم پس کامرانی فر هم اعلام کرد که باید با هم بنشینیم صحبت کنیم و دیدگاه شما را ببینیم. آنها از دید خودشان به این موضوع نگاه کردند که ربطی به باشگاه استقلال و شخص من ندارد. مجیدی همچنین گفت که در حال بررسی این پرونده است. آنها بیانیه ای دادند که انگار ما پایه های فدراسیون فوتبال را شکستیم. اگر فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد روی این مسائل خیلی سخت می گیرد، چطور یک بازیکن 3 میلیاردی می شود 19، 20 میلیارد؟ این حاشیه سازی و جاسوسی علیه باشگاه و شخص من است که ربطی به آن ندارد.

مهاجم سابق استقلال درباره قرارداد سعید صادقی گفت: قرارداد او را ندیدم. من خودم سال ها پیش فوتبال بازی می کردم. شاید برای افرادی که در فوتبال نبوده اند سخت باشد، اما هر جا که بروید، اگر خوب بازی کنید، فرصت تیم ملی بودن را به شما می دهند. می گویند تلاش می کنیم به تیم ملی دعوت شویم. قبلا بازیکنانی مثل دانیال داوری دروازه بان سوم تیم ملی نبودند؟ آیا در آلمان به او پیشنهاد تیم ملی داده شد؟ یا بازیکنی که در آمریکا بازی می کرد (باته آشور) برای اردوی تیم ملی آمده بودند. اصلاً به ایران نیامده، ملی پوش نیستند؟ آنها هم در قراردادشان پیشنهاد داشتند، در کشور ما بازیکنان به دلیل اینکه در 28 سالگی به سربازی نرفتند به تیم ملی دعوت شدند. اینها معروف است و نیازی به گفتن نیست. تاریخچه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی توانم بگویم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنی به تیم ملی دعوت شده تا به اردو نرود. اسم داره و نمیخوام بگم بازیکنانی با این شرایط هستند، بازیکنی که دو سال بازی نکرده چطور می شود به تیم ملی دعوت شد؟ برای چی؟ من به عنوان یک مدعی اینجا هستم و تیم ملی برای من است. من یک فوتبالیست در این کشور بودم. و من بخشی از آن فوتبال هستم. اگر باید پاک شود، دوست دارم این اتفاق بیفتد، اما چطور می شود بازیکنی که می خواهد به کانادا برود نامش در لیست تیم ملی باشد؟ آنها می خواهند قطر برود، می گویند نه، ما تابع قانون هستیم. ما باید آنهایی را هم ببینیم که چندوجهی هستند. آیا من محمد مومنی را درک نمی کنم و در این فوتبال بازی نکرده ام؟ زمانی که پلی اکریل بودم و به استقلال آمدم، به من هم گفتند که اگر خوب بازی کنی، می‌توانیم تو را به تیم ملی بفرستیم، همان طور که شد. کسانی که به فوتبال نرفته‌اند فکر می‌کنند که این یک موضوع بزرگ است. سرمربی می گوید من که مربی بودم به بازیکنان گفتم به خاطر ارتباطی که دارم شما را از لیگ دوم به لیگ یک می فرستم و این طبیعی است و غیرعادی نیست.

مومنی در مورد اینکه آیا استقلالی ها در تیم ملی بدرفتاری کردند، گفت: در تیم ملی هیچکس نداریم. ما سخت کار می کنیم. آجورلو، هیئت و کادر فنی تنها هستیم. لازم نیست باشگاه ها در تیم ملی نماینده داشته باشند، اما به هر حال استقلال این فرصت را دارد که یک نفر در تیم ملی داشته باشد. چطور همه بچه های پرسپولیس در کادر فنی هستند; چرا استقلالی نیست؟ نبود آیا آنها در یک سطح نبودند؟ کسانی که در جام جهانی بازی کردند استقلالی نبودند؟ اینطور نیست که پرسپولیسی باشند، استقلالی نباشند، بلکه می گویند ما متهمان خط اول فدراسیون فوتبال هستیم. فدراسیون فوتبال باید مشکلات خود را به روز کند و مشکلات را برطرف کند. ما باید هر کاری کنیم که فدراسیون موفق شود، نه این که اسمش را گذاشتیم، این سلیقه دوستان است. ما استقلالی هستیم و تیم ملی نیستیم که به کسی قول جام جهانی بدهیم. این در توان من نیست که به بازیکنی قول بدهم که در حد وظایفم کار کرده ام و ایرادی نمی بینیم. دوستانش او را شلوغ کردند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره زمان بازگشت ریکاردو ساپینتو به ایران گفت: او در کشور خودش است. او احتمالاً این هفته به ایران باز خواهد گشت، برای شروع تمرین با او صحبت کردیم و با توافق با مدیران باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد. یکی از ویژگی های اصلی ساپینتو این است که ارتباطات جمعی بسیار خوبی دارد تا از تمام پارامترهای استقلال حداکثر استفاده را ببرد. خالی از لطف نیست فرهاد مجیدی نظرات خود را در مورد بازیکنان و مدیریت باشگاه به او اعلام کرد. استفاده از تجربه دیگران می تواند او را سریعتر به هدف برساند. مجیدی و ساپینتو نیاز به صحبت و ارتباط دارند.

مومنی در مورد اینکه آیا غار رضایی به این تیم اضافه می شود یا خیر، گفت: مدیران باشگاه همان طور که فصل گذشته به مجیدی دادند همه چیز را به ساپینتو دادند. ما در مورد هیچ بازیکنی نظر نمی دهیم، همه چیز توسط خود سرمربی اظهارنظر می شود. اگر می بینید که هواداران کمی بی قرار هستند، دلیلش این است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های قبلی با کاوه رضایی پاسخ روشنی داشته است، گفت: خیر، هنوز پاسخی نداده و پاسخ روشنی دریافت نشده است. شنیدم زخمی شده

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه حسین زاده با شارلوا به توافق رسیده است، گفت: او با استقلال قرارداد دارد که باید درباره آن بحث شود. من هم شنیدم که با بلژیکی ها صحبت کرده و از رضایت او اطلاعی ندارم.

مومنی در خصوص بازگشت مهدی قائدی گفت: او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و خواهد بود، در رسانه ها خواندم که با الاهلی ادامه می دهد و ادامه می دهد. بنابراین صحبت از حضور او در استقلال به گوش می رسد.

وی در خصوص جذب محمد محبی گفت: درخواست او را داشتیم و می خواهیم او به تیم بیاید. ما هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور سعید عزت اللهی در استقلال گفت: او بازیکن تیم ملی است که از اضافه شدنش پشیمان نیستیم.

مومنی در خصوص وضعیت وریا گفوری گفت: وی در حال حاضر برای سرمربیگری در استقلال به سر می برد. با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با گفوری مذاکره نکردیم؟ ما با کسی مذاکره نکرده ایم. با چند بازیکن خارجی صحبت کردیم. بازیکنانی هستند که در تیم استقلال کار کرده اند.

وی گفت: ما در مورد وضعیت یامگا، آمانوف و سیلوا صحبت می کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرشید اسماعیلی و مهدی مهدی پور گفت: چیزی دیدم که العربیه مهدی پور را می خواهد. از رفتن او از این تیم اطلاعی ندارم، فکر می کنم همه بازیکنان استقلال قرارداد دارند. امکان توقف و ترک تیم برای آنها وجود ندارد. قطعا این کار با اطلاع قبلی انجام می شود اما سعی می کنیم مهدی پور را حفظ کنیم. فرشید اسماعیلی هم بازیکن این تیم است و بدمان نمی آید که او در کنار ما باشد، اگر از تیمش جدا شود مهره خوبی است.

مومنی در خصوص مبلغی که قرار است به سعید صادقی پرداخت شود، گفت: نمی دانم واحد مالی ما با او چه صحبتی دارد. او یک بازیکن معمولی است. این کاملا طبیعی است که باشگاه بخواهد او را جذب کند، اما طبیعی است. عواملی که این بازیکنان را دارند خوب است کمیته اخلاق به سراغ آنها برود. چطور می شود که یک ایجنت بازیکنی را به این طرف و آن طرف می برد که منافعش به خطر می افتد؟ اینها دردهای فوتبال ماست. کمیته اخلاق باید این موارد را بررسی کند. آیا تا به حال دیده ایم که نماینده ای بگوید چرا این قیمت بالا رفته است؟ دولت سعی می کند قیمت ها را کنترل کند، هر روز به مغازه ها سر می زنند، کمیته اخلاق هم باید بپرسد چرا قیمت بازیکن گران شده است؟ این بازیکن چه کرد؟ چه شد که حالا به این مقدار رسید؟

وی در گفت و گو با برنامه سلام صبح خیر گفت: اگر صادقی به استقلال می آمد همین را می گفت؟

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا صادقی اگر به استقلال بیاید می گوید چوب پنبه ای است یا خیر، اظهار کرد: نه، در این مورد نظر دادم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید