سعید عزت اللهی به طور جدی نسبت به شوخی های عجیب با تیم ملی هشدار داد

سعید عزت اللهی به طور جدی نسبت به شوخی های عجیب با تیم ملی هشدار داد

سعید عزت اللهی یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران است. او در جام جهانی گذشته هم حضور داشت، حالا خود را برای جام جهانی دوم آماده می کند و امیدوار است روزهای خوبی را در تیم ملی داشته باشد. عزت الله پس از قرعه کشی جام جهانی درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* همیشه بعد از قرعه کشی بحث می شود. این طبیعی است. تعیین حریفان ایران در جام جهانی اتفاق بزرگی است. دیروز با چند بازیکن صحبت کردم. بازیکنانی مثل شجاع، قلی زاده و عابدزاده اکثر بچه ها هیجان زده هستند. دوست داریم در جام جهانی توانایی های خود را نشان دهیم و مانند دوره قبل ثابت کنیم که تیم ملی ایران تیمی است که دنیا باید به آن احترام بگذارد. در دوره قبل که با اسپانیا و پرتغال همگروه بودیم، خیلی ها ما را دست کم گرفتند و شوخی با ایران زیاد بود. در مسابقات اما با همت بچه ها و حمایت مردم و حمایت تیممان احترام دنیا را برای خودمان به ارمغان آوردیم.

* جام جهانی جایی است که بهترین های دنیا از آنجا می آیند و هیچ گروهی آسان نیست. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم خود را مانند گذشته خوشحال و سربلند کنیم. بحث کری و خنده جنبه طرفداری دارد و بعد از مدتی به پایان می رسد.

در مورد مسائل سیاسی ایران، انگلیس و آمریکا هم باید بگویم که قطعا اثر روانی دارد. این احساس در قلب همه مردم وجود دارد که ما سزاوار احترام بیشتری هستیم. به هر حال فوتبال یک ورزش است و از هر مشکل و هر اتفاق سیاسی جدا خواهد بود. ما فقط می خواهیم به عنوان یک ورزشکار آنچه از دستمان بر می آید در زمین انجام دهیم و کاری به مشکلات دیگر نداریم. بررسی ها چه بود، ما فقط در مورد احترام به تیم ملی صحبت می کنیم.

شوخی با تیم ملی قبل از جام جهانی! (از من انتقاد کردند که به قطر رفتم) ما باید در مقابل آمریکا تاریخ سازی کنیم

* کری خاصی در فضای مجازی وجود دارد و تیم های همگروه با ایران احساس راحتی می کنند، اما فکر می کنم می توانند فکر خود را قبل از بازی اول حفظ کنند، زیرا بعد از بازی اول این مشکلات تغییر می کند.

* تیم آمریکا به خاطر خاطرات خوبی که از جام 98 داریم می تواند برای ما خوب باشد و انگیزه مثبتی ایجاد کند، امیدوارم در این دوره به لطف خدا و تلاش بچه ها بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم. انگار آمریکا خیلی شریف است. بازیکنان بزرگی هستند که در تیم های معروف اروپایی بازی می کنند. امیدوارم بتوانیم مانند دوره قبل که با آمریکا همگروه بودیم، تاریخ سازی کنیم.

* وقتی به الغرافه آمدم خیلی ها از من انتقاد کردند. با توجه به شرایط باشگاه و نقل و انتقال اجاره ای ام، شرایط خوب بود. شرایط باشگاهی من در دانمارک برای جدول ها خیلی خوب نبود و دوست دارم این چالش را قبل از جام جهانی تجربه کنم. بعد از بازی های آسیایی قراردادم تمام می شود و دوباره بازیکن ویا هستم. امیدوارم در سال جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشم و بعد از مسابقات اتفاق خوبی برایم بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید