سعید عزت اللهی را استقلالی می دانید؟

سعید عزت اللهی را استقلالی می دانید؟

در روزهای اخیر بحث های زیادی درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال مطرح شده و نام های مختلفی مطرح شده است. استقلالی ها تاکنون به صورت رسمی تنها سجاد شهبازاده را به خدمت گرفته اند و بازگشت محمدحسین مرادمند به جمع آبی ها قطعی شده است.

در چنین فضایی مدیران باشگاه با نظر ریکاردو ساپینتو شروع به جذب افراد مورد نظر خود کردند. فرشید اسماعیلی و سعید عزت اللهی دو بازیکنی که بحث حضورشان در استقلال مطرح است. اسماعیلی فصل گذشته برای العربی قطر و عزت اللهی فصل گذشته برای الغرافه قطر بازی می کردند اما حالا با توجه به نزدیک بودن جام جهانی و انگیزه ای که می خواهند بیشتر در چشم سرمربی این کشور باشند، این فرصت را دارند. برای بازگشت به ایران .

اسماعیلی با وجود آغاز تمرینات العربی قطر در هاله ای از بلاتکلیفی در تهران به سر می برد تا به همکاری خود با این باشگاه قطری ادامه دهد. عزت اللهی نیز رسما از الغرافه جدا شده است اما با تیم ویله دانمارکی قرارداد دارد و برای جذب در تیم دیگری باید مجوز کادرفنی این باشگاه را بگیرد.

در چنین شرایطی کارکنان باشگاه استقلال برای جذب آنها وارد عمل شدند.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: عزت اللهی بازیکن ملی پوش است. اسماعیلی هم بازیکن استقلال بود و عملکرد خوبی داشت. ما مشکلی نداریم که این دو بازیکن را به تیم اضافه کنیم، اما باید ببینیم چه می شود.

اسماعیلی و عزت اللهی این روزها در تهران هستند و جا دارد باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مذاکره کند. استقلالی ها برای جذب این دو بازیکن به تلاش خود ادامه خواهند داد و باید دید نتیجه چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید