سرمربی اسپانیایی به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود/ در فوتسال نسل عوض می کنیم

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800135

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: یک مربی خارجی به احتمال زیاد اسپانیایی به کادر فنی اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید شمسایی درباره حضورش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: این سکان سخت را تحویل گرفتم و به نمایندگی از همه مربیان در تیم ملی حضور دارم. مربیانی که از روز اول به عنوان بازیکن یاد گرفتم و حالا در لباس مربیگری حضور خواهند داشت. در جلسه ای که با عزیزی هادم و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشتم تصمیم گرفتیم برای آینده فوتسال برنامه ریزی بلندمدتی داشته باشیم تا بتوانیم در فوتسال تغییر نسل ایجاد کنیم. همانطور که در سال 2005 با دو

رودگر کمی کار کردیم و در دوره بعد سوم جهان شدیم.

وی در خصوص کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز گفت: در این کادر شهاب سفالمانس و نظری که یکی از بهترین دروازه بان های جهان است و از سوی دیگر یک مربی خارجی که به احتمال زیاد اسپانیایی است حضور دارند. به کارکنان ما اضافه شود.”

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با شبکه سه با بیان اینکه قصد دارد در تیم ملی جوان باشد، گفت: وظیفه مهم ما تغییر نسل در فوتسال است. سه سال دیگر از جام جهانی در پیش داریم، الان میانگین سنی تیم های ما در لیگ بالاست، می خواهیم جام جهانی اول را به عنوان جام جهانی هدایت کنیم و به دنبال نتیجه جام جهانی بعدی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید