اضافه شدن مربی ایرانی به کادرفنی تیم ملی فوتسال / سختی خرید برای تغییر نسل


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809981

با مجیدی در مورد قرارداد با کادرفنی و اردوهای تیم گفت و گو کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای تغییر نسل سخت تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; وحید شمسی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران امروز در فدراسیون فوتبال با سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

وحید شمسی در خصوص این جلسه گفت: این جلسه ضمن بررسی مسائل و موضوعات مربوط به تیم ملی، قرارداد کادرفنی و برگزاری اردوهای مختلف برگزار شد. با تبریک به میرشاد ماجدی و آرزوی موفقیت برای ایشان و اعضای هیئت مدیره.

وی در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی و آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال نیز گفت: در حال قدم برداشتن به سمت شرایط فعلی هستیم. با همکاری هایی که با اصولی داشتیم یک ایرانی را به کادر خود اضافه می کنیم. ما همه مسابقات را تماشا می کنیم و کارمان را سخت تر انجام می دهیم. تمام تلاش من و تیمم این است که تیم ملی فوتسال را برای روزهای سخت آماده کنم.

وی گفت: هدف ما تغییر نسل است و این کار سختی است. ما تا امروز برای موفقیت کشورمان تلاش می کنیم. ما با همه همکاران خود تماس می گیریم و از هر کسی که کمک کند و سازنده باشد استفاده خواهیم کرد.

شمسایی بیان کرد: وضعیت تیم ملی در گذشته به گونه ای بوده که این رشته را از صفر به 100 رسانده است، روسای فدراسیون و کمیته فوتسال هم اکنون تلاش کرده اند تا این قطار موفقیت در فوتسال ادامه یابد. هدف همه این افراد افتخارآفرینی تیم ملی فوتسال ایران است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی در پایان گفت: این سختی ها را تحمل می کنیم تا نسل ها تغییر کنند. ما در بازی های آسیایی 2005 شکست خوردیم اما اکنون سوم جهان هستیم. ما برای موفقیت می جنگیم و تا روزی که هستیم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. زمان می برد، اما ما جلو خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید