حمایت از تیم ملی فوتسال در دستور کار قرار گرفت/ ویتنام یکی از مدعیان فوتسال آسیا است


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900853

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: به گفته وحید شمسایی و کادر فنی، حمایت و حضور جوانان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی عضو هیات مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: تیم فوتسال ما که تلفیقی از جوانان و جدید است. نسل فوتسال تو ما، با اقتدار بالایی در مقابل حریفانش قرار می گیرد که در هر 3 مسابقه پیروز شده است. دیروز سایت رسمی AFC توصیف و تعریف بسیار خوبی از اقتدار و صعود قدرتمند تیم ما داشت.

وی در ادامه گفت: تیم های فوتسال آسیا و جهان بسیار به یکدیگر نزدیک شده اند و کشورها تقویت، رشد، سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده اند. با توجه به پتانسیلی که در فوتسال بومی خود داریم، توانستیم نتایج و تجربه بسیار خوبی کسب کنیم. با توجه به نظر وحید شمسایی و کادرفانی درباره مدیریت تیم، حمایت و حضور جوانان در دستور کار است. خدا را شکر تا کنون این تجربه را در جام ملت های آسیا با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.

رئیس کمیسیون فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم در مرحله حذفی به برکت اصحاب رسانه و مردم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. تیم ما بسیار قوی، جوان، آماده و با انگیزه است و از ساعت 11:30 صبح روز سه شنبه به مصاف ویتنام می رود. تیمی که بسیار قدرتمند است و یکی از مدعیان آسیاست. به جز بازی های ایران که با تفاضل گل خیلی خوب بردیم، اگر نتایج سایر گروه ها و تیم ها را دنبال کنید، می بینید که از نظر گل زده، اختلاف گل ها و امتیازها میلی متر و نزدیک است.

در پایان گفتگو با رادیو تهران اصولی گفت: این نشان می دهد که کشورها در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند و توانسته اند کیفیت فوتسال خود را ارتقا دهند. تمامی تیم های حاضر در این دوره از قدرت بالایی برخوردار هستند. تحول اساسی در آنها ایجاد شده و امیدوارم با دعای خیر مردم در روز سه شنبه از سد ویتنام عبور کرده و به مرحله بعد برویم.

دیدگاهتان را بنویسید