فدراسیون فوتسال را عرصه مهمی می داند/ فوتسال ایران قهرمان بلامنازع آسیا است!


ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1918959

این جوانان هستند که آینده تیم ملی ایران را رقم می زنند.

عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: از نظر نیروی انسانی پتانسیل قوی در فوتسال داریم و تیم ملی ایران قهرمان بلامنازع آسیا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از ابتدای حضورم در کمیته فوتسال به دنبال برگزاری المپیک ورزشی فوتسال و جذب جوانان بودم. ورزشکاران به کشور به این دلیل که ما در ایران از نظر نیروی انسانی پتانسیل بالایی در فوتسال داریم و تیم ملی ایران قهرمان بلامنازع آسیا است. خدا را شکر پس از حمایت مسئولان و پیگیری های علی صانعی سرمربی فوتسال زیر 20 سال ایران، بالاخره توانستیم المپیک استعدادیابی فوتسال را در کشور برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان شرکت کننده در این المپیک جوانان زیر 18 سال هستند و این جوانان هستند که آینده تیم ملی ایران را رقم می زنند. ملاک انتخاب تیم ملی جوانان همین بازیکنان جوان هستند و ساختار اصلی تیم های ملی را همین جوانان تشکیل می دهند که در کمیته فوتسال از آنها حمایت می کنیم. خدا را شکر فدراسیون فوتبال فوتسال را رشته مهمی می داند.

اصولی درباره حمایت فدراسیون از این حوزه عنوان کرد: فدراسیون فوتسال را حوزه مهمی می داند. 30 استان در این مسابقات شرکت می کنند و برگزاری چنین مسابقاتی با جوانان زیر 18 سال مانند کاشت بذر در زمین های کشاورزی است. بدون شک این جوانان در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند و تیم ملی بزرگسالان نیز از همین جوانان شکل می گیرد.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: همه ما نیازمند حمایت از جوانان و مراقبت از این گروه سنی زیر 18 سال هستیم. این بچه ها کوچک هستند. در طول مسابقات همه باید مراقب این جوانان باشیم تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوند. امیدوارم در کنار هم بتوانیم برای اولین بار در کشور در رقابتی سالم برای جوانان یک رویداد خوب ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید