حزب الله قهرمان بلامنازع مبارزه با جبهه کفر در منطقه است


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812479

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش «شهدای ما; اندیشه و سیره لبنان گفت: «حزب‌الله قهرمانی اجتناب‌ناپذیر در مبارزه با کفر، نفاق و نفاق در منطقه است».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در همایش «شهدای ما; «اندیشه و زندگی» در لبنان گفت: پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت مرهون صبر، مجاهدت و خون پاک شهید موسوی است.

وی با اشاره به ریشه های حزب الله که با اذن و اجرای امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1361 صورت گرفت، سید عباس موسوی را از بنیانگذاران نهضت مقاومت نام برد: شیخ راغب حرب و سید عباس. موسوی، آمریکا و فرانسه در کمال شرمندگی از لبنان اخراج شدند.

اسماعیلی افزود: سید عباس موسوی تمثال کامل تقوا، صبر، علم و اطاعت از امام و حکومت نابغه ایشان بود و سپس سید حسن نصرالله از حزب الله در مبارزه با کفر، نفاق و نفاق قهرمانی بی بدیل ساخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و جبهه مقاومت گفت: سردار دلا شهید حاج قاسم سلیمانی بود که بدون توجه به دین و مذهب مظلومان در دفاع از مظلومین منطقه ایستادگی کرد. مظلوم تکفیر و استکبار و خون پاکش را فدای مکتب سرخ حسینی کرد.

اسماعیلی در بخشی دیگر از سفر خود به لبنان از فرهنگسرای امام خمینی (ره) به مدیریت سید عیسی طباطبایی نیز بازدید کرد.

وی همچنین از مرکز رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت بازدید و با همکاران این مرکز فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید