جانشین فرمانده سپاه: دیگر دو حزب نیست. حزب خدا و حزب شیطان / اگر لازم باشد جان خود را فدای آرمان های والای انقلاب می کنیم / همان رویه ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار است.

جانشین فرمانده سپاه: دیگر دو حزب نیست.  حزب خدا و حزب شیطان / اگر لازم باشد جان خود را فدای آرمان های والای انقلاب می کنیم / همان رویه ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: 44 سال است که پیروزی همیشه از جبهه حق بوده است و این دلیل جدی بر انقلاب اسلامی و امت اسلام است. ایران همواره راه حق و راه حزب خدا را طی کرده است و همه مستضعفان جهان به آن چشم دوخته اند».

سردار علی فدوی شب گذشته در یادواره «محافظان آسمان» یادواره شهدای شهدای فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد که با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا، بسیجیان برگزار شد، گفت: و اقشار مختلف در نمایشگاه بین المللی مشهد همزمان با دهه کرامت. : در این یادواره شهدا گرد هم می آییم تا شهدا دست روی دست بگذارند و از عنایت خداوند نسبت به آنها بهره مند شوند، چرا که شهدا به مقام شفاعت رسیده اند و از جانب خداوند اجازه داده اند که به خیل عظیمی از مردم رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه با اذن پروردگار عالم شهدا در حق تعالی هستند افزود: بر همین اساس برگزاری یادواره های شهدا ما را با ویژگی های ممتاز شهدای گلگون کفن و رزمندگان غیور آشنا می کند. ایران اسلامی.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود به تقابل جبهه حق با دروغ اشاره کرد و یادآور شد: جبهه انقلاب اسلامی 44 سال است که مورد هجمه جبهه باطل و شیطان بزرگ و یارانش بوده و همه این روزها در این نبردی که آخرش نه، جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانست پیروز شود، زیرا این حکم محکم قرآن است که دو حزب بیشتر نیست، حزب خدا و حزب شیطان. که به خواست الهی حزب خدا مسلط و پیروز است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه 44 سال جبهه حق از باطل را تجربه کرده ایم، تصریح کرد: در این مدت همواره حاضر بوده ایم برای انجام وظیفه جان خود را از دست بدهیم و این روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث شده است. هرگز متوقف نمی شود ما همیشه با این معرکه روبرو بوده ایم و همیشه به خود می بالیم که شهدای اخیر مرزبانی گواه این مدعاست.

این فرمانده ارشد سپاه خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از 200 هزار شهید در طول 44 سال سند محکمی است که ما آمادگی داریم با تمام اهمیت، اخلاص و صداقت برای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در صورت لزوم جان خود را فدا کنیم. آرمان های متعالی انقلاب.» و خداوند وعده کمک داده است.

وی گفت: 44 سال است که پیروزی همیشه از جبهه حق بوده است و این دلیل جدی بر انقلاب اسلامی و امت اسلام است. ایران همواره راه حق و راه حزب خدا را طی کرده است و همه مستضعفان جهان به سوی آن معطوف هستند.»

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبر و استقامت، ایستادگی در برابر ظالم و پاسداری از مظلوم را از ویژگی های ممتاز مؤمنان و صالحان خدا دانست و تصریح کرد: وقتی انسان در مقابل ظالم ایستادگی می کند. ستمگر، خداوند یاری تضمین شده دارد و این بار از زمانی می‌گذرد که پرچم حق توسط امام خمینی (ره) برافراشته شد و سپس پیرمرد 33 سال سفر کرد که از امام فعلی باقی ماند تا اینکه تحویل داده شد. به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج).

سردار فدوی با تاکید بر اینکه این مهم به شرط انجام وظایف محوله است تا به فضل الهی بهترین نتایج حاصل شود، گفت: در دورترین نقاط جهان روح انقلاب اسلامی ائمه اطهار علیهم السلام است. انقلاب، پاسدار و بسیجیان وقتی به آنجا رسیدند، مثل ما عمل کردند.

وی با بیان اینکه هشت سال از جنگ یمن می گذرد، گفت: همان رویه ای که در دفاع مقدس داشتیم، امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار است و این حکم الهی است که در قرآن آمده و وعده خداوند این است. درست است، واقعی.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خوشا به حال کسانی که در خدمت به خانواده شهدا پیش قدم می شوند و باید مواظب باشند عملکردشان به گونه ای باشد که باعث رضایت خانواده شهدا شود.

سردار فدوی در نهایت گفت: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم تا از عنایت الهی استفاده کنیم و در اوج باشیم. فرمانده معظم کل قوا فرمودند: ما باید در راس باشیم، وقتی در راس هستیم، دشمنی ها تمام می شود. – دشمنی دائمی با ایران و اگر این دشمنی تمام شود راه باز می شود و انقلاب اسلامی در اوج خود قرار می گیرد و راه کمال را می پیماید.

دیدگاهتان را بنویسید