خدمت به مردم محور مهم برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس است / اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت محله محور توسط سپاه و بسیج در سالجاری


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897480

معاون هماهنگ کننده قول اردوی روح الله استان مرکزی:

سرهنگ گودرزی گفت: خدمت رسانی به مردم از دیگر محورهای مهم برنامه های سپاه و بسیج است که در طول هفته طرح های محرومیت زدایی و خدمت رسانی به بهره برداری یا تحویل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تجربه موفق انقلاب اسلامی در همه ابعاد است که اثربخشی و کارآمدی خود را نشان داده و امروز می تواند در شرایط کنونی الگو قرار گیرد.

وی افزود: در طول 43 سال گذشته با اجرای فرهنگ دفاع مقدس بسیاری از مشکلات اعم از تهدید و تحریم به فرصت تبدیل شده است و معتقدیم که می توانیم که نشات گرفته از دفاع مقدس است، ملت ایران را به بزرگ ترین راه ها سوق دهیم. موفقیت ها و افتخارات و امروز برای رسیدن به قله های بلند باید فرهنگ ارزشمند پاسداشت مقدس را تشویق و توسعه دهیم.

سرهنگ گدرزی نهادینه سازی فرهنگ حراست مقدس و گسترش آن در همه آحاد جامعه را یک ضرورت مهم عنوان کرد و گفت: هفته پاسداشت عتبات عالیات بهترین فرصت برای این امر است و همانند حراست مقدس با نقش همه مردم، پیروزی های بزرگی به دست می آید.

وی ادامه داد: سپاه روح الله استان مرکزی با حضور بسیجیان پایگاه ها، نواحی و معاونت های تخصصی ریاست جمهوری به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته مبارک برنامه های ویژه ای دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم از دیگر محورهای مهم برنامه های سپاه و بسیج است و در طول هفته پروژه های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های محله محور از اقدامات امسال در هفته دفاع مقدس است که به همت اردوهای بسیج محله محور در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید