امضای چهار کلان پروژه در حوزه دفاع مقدس/تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898079

مدیر کل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست آذربایجان شرقی گفت: قرارداد چهار ابر پروژه با اعتبار پنج میلیاردی با چهار هنرمند منعقد شد که این پروژه ها در نوع خود بی نظیر هستند. در جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، امیر دریادار رضا عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: فکر می کنیم آنچه در بحث رسانه ای مهم است بیان این موضوع است. مشکلات دفاع مقدس از زبان هنر و رسانه از طریق مطبوعات و رسانه ها.

وی ادامه داد: امسال چهل و دومین سالگرد حراست مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» در حال برگزاری است و به همین منظور برنامه هایی در سطح استان تدارک دیده شده است تا مردم را به دور از کلیشه ها و تصنعی در برنامه های حفاظت مقدس مشارکت دهند. حالت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس 42 برنامه برگزار می کنیم، گفت: البته در قالب این 42 برنامه، 4200 برنامه در سراسر استان تدارک دیده شده است. و برنامه ها از 30 شهریور آغاز می شود.

وی ادامه داد: در این هفته جشن ملی رزمندگان تجلیل از 50 هزار رزمنده برگزار می شود و همچنین با فرمانده کل قوا از 500 رزمنده ویدئو کنفرانس خواهیم داشت.

امیر عباسی با بیان اینکه در روز 31 شهریور رژه بزرگی در میدان آذربایجان با حضور نیروهای مسلح خواهیم داشت، اظهار داشت: با توجه به اینکه سالی یک بار این رژه توسط سپاه و ارتش برگزار می شود، امسال اجرای این رژه انجام می شود. این برنامه بر عهده ارتش خواهد بود.

وی درباره دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس توضیح داد: روز پنجشنبه مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم از سراسر استان و روز جمعه نیز مراسم تجلیل از شهدای فقوری در پایگاه هوایی تبریز. .

امیر دریادار عباسی با اشاره به اینکه در این هفته افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حفاظت مقدس را خواهیم داشت، گفت: از امروز باغ موزه حراست را داریم و نام شمیم ​​دیگر در آن نمی ماند. این مکان و به همین دلیل برنامه های دفاع مقدس نیز بر این موضوع متمرکز شده است، علاوه بر این، در این هفته تا نمایشگاه هر شب پخش زنده تلویزیونی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در هفته دفاع مقدس با تولید محتوا و تبیین حراست حضوری ویژه در فضای مجازی خواهیم داشت. از دیگر برنامه های امسال کمک های دینی و ویزیت پزشکی رایگان داریم که سعی شده برنامه های این هفته از مرکز استان به خارج از استان برود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست آذربایجان شرقی در خصوص دیگر برنامه های این هفته گفت: ساخت فیلم برای خانواده شهدا، تجلیل از سربازان و مرزبانان کشور، نمایش رایگان فیلم های دفاع مقدس در سینما .
و رونمایی از شش فرمانده استانی و ماکت خلبانانی که قهرمانان سانحه هوایی سال گذشته بودند از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین از کشف یکصد مقاله از دانشنامه استانی، 25 جلد کتاب چاپی و صوتی، آلبوم شهدای روحانیت و شخم زدن جاده استاد موین به ضلع غربی ساخته خواهد شد. باغ موزه.”

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد چهار پروژه مگا با اعتبار پنج میلیارد با چهار هنرمند منعقد شده است که این پروژه ها در نوع خود در دنیا بی نظیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید